.Γιακουμάτος: Η επίθεση είχε μοναδικό στόχο εμένα

«Πιστεύω ακράδαντα ότι η επίθεση έναντι της μονάδας, είχε ένα και μοναδικό στόχο: Τον πολιτικό Γεράσιμο Γιακουμάτο, που πάνω από μια 20ετία εκλέγεται ως βουλευτής και δεν έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα. Ημουν, είμαι και θα είμαι κερί αναμμένο» ανέφερε ο βουλευτής της ΝΔ, Γεράσιμος Γιακουμάτος, σχετικά με το ζήτημα που προέκυψε εις βάρος του αδελφού του και της συζύγου του και τις φορολογικές παρατυπίες που φέρεται να διαπιστώθηκαν στον οίκο ευγηρίας που διατηρούν.

«Η Φροντίδα Ηλικιωμένων Άγιος Χαράλαμπος λειτουργεί αδιαλείπτως από το 1981 και στα 30 και πλέον χρόνια λειτουργίας της παρά τους επανειλημμένους ελέγχους που έχει υποστεί –και σωστά- από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας δεν υπήρξε το παραμικρό, που θα μπορούσε να θέσει σε αμφισβήτηση την εξαιρετική φήμη που απολαμβάνει.

Πρόκειται για μια πραγματικά πρότυπη μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων, για την οποία μέχρι σήμερα δεν έχει εκφραστεί κανένα παράπονο» αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

Όσον αφορά τη δική του συμμετοχή στην επιχείρηση, ο κ. Γιακουμάτος αναφέρει τα εξής: 

«Σε ό,τι με αφορά δεν έχω την παραμικρή εταιρική σχέση είτε ως μέτοχος, είτε ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου με την μονάδα. Εργάζομαι εκεί ως γιατρός ειδικός Παθολόγος και η πληρότητα της μονάδας, μαρτυρά για το αν λειτουργεί σωστά ή όχι.

Διευθύνων Σύμβουλος της μονάδας είναι ο αδερφός μου Δημήτρης Γιακουμάτος, και δηλώνω γι' αυτόν πολύ υπερήφανος διότι είναι ένας έντιμος, εργατικός, νομοταγής και καλός έλληνας πολίτης».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.