.Ρουπακιώτης: «Τα μέτρα μού επιβλήθηκαν, δεν τα έγραψα εγώ»


Νέες αιχμηρές δηλώσεις έκανε ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, το πρωί, στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1. 
«Τα μέτρα μού επιβλήθηκαν, δεν τα έγραψα εγώ. Πείτε μου έναν υπουργό που έγραψε ο ίδιος τα μέτρα που υπέγραψε» δήλωσε ο κ. Ρουπακιώτης, επισημαίνοντας ότι αποδέχτηκε τη σύμβαση ως ανάγκη.


Έκανε λόγο για πολιτική απόφασή του, για να μη δημιουργήσει πρόβλημα και βγει η χώρα από το ευρώ και πρόσθεσε: «δεν νιώθω, όμως, και την ανάγκη να κρατώ ένα θυμιατό και να γυρίζω γύρω- γύρω από την τράπεζα». 
Τόνισε ότι «θα προσπαθήσουμε σιγά-σιγά να βελτιώσουμε τη σύμβαση».


Ανάφερε ακόμη «η κυβέρνηση και οι υπουργοί δεν έπεσαν αμαχητί. Έδωσαν σκληρή μάχη, αλλά τα μέτρα μάς τα επέβαλαν. Γιατί ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε;».

Είπε ακόμη πως τον πρότεινε ένα κόμμα που ο πρόεδρός του είναι φίλος του και συμπλήρωσε: «αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναπτύξω τις θέσεις μου. Εγώ δεν δένομαι σε καμία καρέκλα».

Σε όσους τον κατηγορούν για συντεχνιακή λογική, ο υπουργός απαντά ότι αναφέρθηκε όχι μόνο στους δικηγόρους, αλλά και στους σωφρονιστικούς υπαλλήλους. «Κάποιοι βρήκαν κάτι να αρπάξουν για να ταράξουν την κυβέρνηση. Είναι βάναυσοι και ασεβείς όσοι με κατηγόρησαν ως υπουργό των συνδικαλιστών».

Ο κ. Ρουπακιώτης αρνήθηκε να απαντήσει εάν είχε επικοινωνία την Πέμπτη με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.