.Tζούλια Αλεξανδράτου κατά Δημήτρη Παπαδημούλη- Ε...ποτέ!!!!- To συζητάνε αύριο στη Βουλή


«Κραυγαλέα περίπτωση φοροδιαφυγής είναι το ροζ ντι βι ντι της εθνικής πορνοστάρ Τζούλιας Αλεξανδράτου» είχε πει από το βήμα της Ολομέλειας ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης και τα τηλέφωνα της Βουλής πήραν φωτιά.
Από τότε η Τζούλια Αλεξανδράτου δεν αφήνει σε ησυχία τον βουλευτή. Αύριο η επιτροπή δεοντολογίας καλείται να αποφασίσει αν θα άρει ή όχι την ασυλία του Δημήτρη Παπαδημούλη μετά τη μήνυση που του έκανε η ξανθιά καλλονή για συκοφαντική δυσφήμιση.

«Κύριε Παπαδημούλη είστε έτοιμος ακόμα και για τα χειρότερα;» ρώτησε χαριτολογώντας ο δημοσιογράφος της Ζougla.gr τον Ηπειρώτη βουλευτή που έδειχνε να μην έχει χάσει λεπτό τη σοβαρότητά του.

«Κοιτάξτε, πέρα από τα αστεία εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα ζητήσω την άρση της ασυλίας μου. Δεν ζητάω να με προστατέψει κανείς γιατί εγώ από την Ολομέλεια αυτό που ήθελα να επισημάνω ήταν οι κραυγαλέες υποθέσεις φοροδιαφυγής. 

Ένα τέτοιο παράδειγμα ήταν η Τζούλια Αλεξανδράτου, η εθνική πορνοστάρ που γυρνούσε στην επαρχία και έκανε αρπαχτές δηλώνοντας στην αστυνομία ότι το κάνει αφιλοκερδώς και γλίτωνε τη δαγκάνα της εφορίας», είπε ο Δημήτρης Παπαδημούλης.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Τζούλια Αλεξανδράτου είχε έρθει με το μάνατζέρ στη Βουλή και κατέθεσε ψήφισμα διαμαρτυρίας κατά του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο βουλευτής δεν κρατήθηκε τελικά στο χιούμορ  αν χρειάζεται καμιά μικρή βοήθεια.

«Έχω χίλιες προτάσεις, θέλετε να είστε ο χιλιοστός πρώτος για μεσολαβητής;» απάντησε χαμογελώντας, μια πρόταση που δεν μας ακούστηκε και άσχημα…

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.