.«Αν θεωρούν ότι έχω κάνει τόσα λάθη, να δεχτούν την παραίτησή μου»

«Αν τα όργανα του κόμματος, αν η Κεντρική Επιτροπή στην οποία θα μιλήσω την προσεχή εβδομάδα, θεωρούν ότι έχω κάνει τόσα λάθη, βεβαίως και να κάνουν αποδεκτή την παραίτησή μου. Εγώ αισθάνομαι στρατιώτης και από αυτή τη θέση αναζητώ την παρουσία μου στη συλλογικότητα του κόμματός μου», 

τόνισε την Πέμπτη ο Φώτης Κουβέλης, μια ημέρα μετά την υποβολή της παραίτησής του από την προεδρία της Δημοκρατικής Αριστεράς. Μιλώντας στον ραδιοσταθμό Real FM, ο κ. Κουβέλης διευκρίνισε πως ήδη από το βράδυ της Κυριακής, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, «είπα ότι και οι νίκες και οι ήττες έχουν πα... περισσότερα »

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.