.Αντ. Σαμαράς: «Πρόωρες εκλογές ούτε θέλω, ούτε πρόκειται να επιδιώξω»

«Πρόωρες εκλογές ούτε θέλω, ούτε πρόκειται να επιδιώξω», δηλώνει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Τα ΝΕΑ».

«Ωστόσο, το ότι δεν θέλω εκλογές δεν σημαίνει ότι θα ήμουν διατεθειμένος να δεχθώ οποιονδήποτε εκβιασμό από οποιαδήποτε συμφέροντα. Διότι αν αντιληφθώ εκβιασμούς ή άλλου είδους πιέσεις, τότε προφανώς άλλοι θα έχουν τις ευθύνες για ό,τι συμβεί. 

Να το πω αλλιώς: Εγώ θέλω σταθερότητα και εξάντληση τετραετίας. Για το καλό του τόπου. Αλλά έχω και τα μάτια μου ανοικτά...», σημειώνει ο πρωθυπουργός ο οποίος παράλληλα ξεκαθαρίζει ότι δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα.
«Δεν θα υπάρξουν νέα περιοριστικά μέτρα. Και οι συνθήκες φέτος θα είναι πολύ διαφορετικές», λέει συγκεκριμένα και εκτιμά ότι «επιπλέον, τώρα υπάρχουν οι προϋποθέσεις ανάκαμψης της οικονομίας η οποία εφόσον μένουμε στο σωστό δρόμο, δεν θα αργήσει».

Σε ό,τι αφορά τους βουλευτές της ΝΔ, ο κ. Σαμαράς λέει ότι έχουν υψηλό αίσθημα ευθύνης και το έχουν αποδείξει πολλές φορές έως τώρα.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.