."Η Εκκλησία δεν έχει ανάγκη από προστάτες"


Στα δεινά που έφερε και φέρνει η οικονομική κρίση, αναφέρθηκε σήμερα ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Όταν δεν θα έχω εγώ να φάω και δεν θα έχεις και εσύ να φας, τότε θα σταματήσουμε. Όταν όμως εγώ θα έχω να φάω και εσύ δεν θα έχεις να φας τότε δεν είμαστε σε καλό δρόμο».

 Τις δηλώσεις αυτές έκανε ο αρχιεπίσκοπος κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής, όπου τον υποδέχθηκε ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών Γ. Πατούλης, ενώ τον συνόδευε οδιευθυντής του Φιλανθρωπικού Οργανισμού «Αποστολή» Κ. Δήμτσας. 

Ο αρχιεπίσκοπος όμως απάντησε και σε ερώτηση σχετική με «πολιτικούς φορείς που προστατεύουν την Εκκλησία», λέγοντας: «Η Εκκλησία τους αγαπά όλους τους ανθρώπους και μαύρους και άσπρους και μη χριστιανούς. Όλους τους ανθρώπους. Και δεύτερον πορεύεται στον δρόμο της και δεν χρειάζεται προστάτες».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.