.Φόρο στους πλούσιους θέλει να βάλει ο Ολάντ


Ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να πιέζει προκειμένου να περάσει ένα νέο φόρο που θα αφορά στους πλουσίους, παρά το γεγονός ότι ο προηγούμενος δεν εγκρίθηκε από την ανώτατη αρχή της χώρας.

Ο Ολάντ δήλωσε, ωστόσο, ότι σκοπεύει να αλλάξει ελαφρώς τη στρατηγική του. «Οι επιχειρήσεις θα καταβάλουν φόρο 75 τοις εκατό του εισοδήματος για ποσά άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ», δήλωσε ο γάλλος πρόεδρος κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό France 2. 

Πέραν αυτού, ο Ολάντ απέκλεισε το ενδεχόμενο επιβολής πρόσθετων φόρων για το τρέχον και το επόμενο έτος.

Ο  Φρανσουά Ολάντ εκτίμησε ότι "η παραμονή στη λιτότητα, καταδικάζει την Ευρώπη σε έκρηξη", και ενθαρρύνει την άνοδο των λαϊκιστικών κινημάτων.

"Έχω αυτή την υποχρέωση να πω στους ευρωπαίους ηγέτες: σήμερα η παράταση της λιτότητας, δημιουργεί τον κίνδυνο να μην επιτυγχάνεται η μείωση των ελλειμμάτων και η βεβαιότητα ότι θα έχουμε αντιδημοφιλείς κυβερνήσεις τις οποίες οι λαϊκιστές θα καταπιούν την κατάλληλη στιγμή", τόνισε.

"Το ότι οι ευρωπαϊκές χώρες οφείλουν να είναι αυστηρές, το καταλαβαίνω απόλυτα, το να παραμένουν όμως στη λιτότητα, όχι, είναι σαν να καταδικάζουμε την Ευρώπη σε έκρηξη", σημείωσε.

"Δεν θα κάνω μια πολιτική που οδηγεί την Ευρώπη στη λιτότητα", υποσχέθηκε ο αρχηγός του κράτους, προσθέτοντας: "Δεν θέλω η Ευρώπη να είναι ένα αναμορφωτήριο".

Ερωτηθείς σχετικά με τις γάλλο-γερμανικές σχέσεις, έκανε λόγο για "μια φιλική ένταση", πρόσθεσε όμως ότι το Παρίσι και το Βερολίνο έχουν "μια υποχρέωση και οι δυο, για να προχωρήσει μπροστά η Ευρώπη".

Επιβεβαίωσε επίσης ότι η Γαλλία δεν θα επιτύχει το στόχο της μείωσης του δημοσιονομικού της ελλείμματος στο 3% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος το 2013, όπως είχε δεσμευτεί στους Ευρωπαίους εταίρους της.

"Δεν θα πετύχουμε το 3%, διότι αν πιέσουμε τους ρυθμούς θα αναιρέσουμε την ελπίδα μιας επιστροφής στην ανάπτυξη", τόνισε.

.Επέστρεψε στο Σύνταγμα ο σκύλος που «ενόχλησε» την τρόικα


Ο σκύλος Ρούμπι, ο οποίος είχε υποδεχθεί τα στελέχη της τρόικα, στις 3 Μαρτίου, με γαβγίσματα και κυνηγητό, επέστρεψε στην πλατεία Συντάγματος. 

Πριν από λίγες μέρες είχαμε γράψει πως ο συμπαθής σκύλος είχε εντοπιστεί από το προσωπικό του δήμου Αθηναίων καιμεταφέρθηκε στον καταυλισμό του δήμου στα Μέγαρα.

Ο σκύλος κρατήθηκε στο καταφύγιο αδέσποτων του δήμου Αθηναίων στα Μέγαρα για 15 ημέρες προκειμένου να γίνει παρακολούθηση για το αν είναι επιθετικός, καθώς είχε προηγηθεί καταγγελία από πολίτη για επίθεση σε βάρος του.

Ειδικότερα, στην καταγγελία αναφερόταν ότι ο σκύλος του επιτέθηκε όταν εκείνος καθόταν σε καφετέρια της πλατείας Συντάγματος και έτσι οι υπάλληλοι του δήμου άρχισαν να ψάχνουν τον εν λόγω σκύλο.

Μάλιστα, μετά το δημοσίευμα του newsbeast.gr, πολλοί είχαν ανησυχήσει για το αν ο Ρούμπι υποβληθεί σε ευθανασία. 

Ωστόσο σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων «ο συμπαθής τετράποδος βρέθηκε στο καταφύγιο του Δήμου Αθηναίων». Σύμφωνα με το νόμο για τα σκυλιά που δαγκώνουν προβλέπεται κτηνιατρική εξέταση και δεκαπενθήμερη παρακολούθηση από την ημέρα του συμβάντος και επανεξέταση. 

Ο Ρούμπι επανεξετάστηκε και δεν παρουσίασε επιθετική συμπεριφορά σε άλλα ζώα ή ανθρώπους. Έτσι, κυκλοφορεί και πάλι στα παλιά του λημέρια με τους παλιούς του φίλους.

.Γιατί ο Παρθενώνας δεν πέφτει από τους σεισμούς;


Σύμφωνα με την Πολιτικό Μηχανικό, Νίκη Τιμοθέου μελέτες της όλης αρχιτεκτονικής και δομικής του φόρμας, κατέδειξαν πως οι αρχαίοι είχαν από τότε ανακαλύψει, αυτό που σήμερα ονομάζουμε σεισμική μόνωση.
Ο ναός αυτός, σύμφωνα με την κ. Τιμοθέου, κοντράρει επιτυχώς τη θεωρία της σύγχρονης πολιτικής μηχανικής, διότι χωρίς να έχει καν θεμέλια, είναι τριπλά μονωμένος σεισμικά!

Αυτή η τριπλή μόνωση, όπως μας εξήγησε, εντοπίζεται σε διαφορετικά σημεία του οικοδομήματος. Το πρώτο σημείο βρίσκεται στις στρώσεις τεράστιων οριζόντιων και εξαιρετικά λείων μαρμάρων πάνω στις οποίες πατάει ο Παρθενώνας.

Το δεύτερο παρατηρείται στους μεταλλικούς ελαστικούς συνδέσμους οι οποίοι συνδέουν τις πλάκες κάθε στρώματος, και που στο κέντρο τους εντοπίζονται μικροί σιδηροπάσσαλοι γύρω από τους οποίους έχει χυθεί μολύβι (το μολύβι έχει την ιδιότητα να προστατεύει το σίδηρο από τη σκουριά και να εξασθενεί με την ελαστικότητά του, το όποιο κύμα, αφού μέρος της κινητικής του αυτής ενέργειας μετατρέπεται σε θερμική).

Και το τρίτο εντοπίζεται στις κολώνες του κτίσματος, οι οποίες δεν τοποθετήθηκαν μονοκόμματες, αφού οι αρχαίοι Έλληνας ήξεραν πως για να αντέξουν στους κραδασμούς της γης, θα έπρεπε να τοποθετηθούν σε φέτες μαρμάρου, τέλεια εφαρμοσμένες η μία πάνω στην άλλη.

Το αποτέλεσμα αυτής της τριπλής μονωτικής φόρμουλας, 
όπως σημείωσε η κ. Τιμοθέου, ήταν τα επιφανειακά σεισμικά κύματα να κινούν το ένα στρώμα των μαρμάρινων πλακών, επάνω στο άλλο, την ίδια ώρα που οι σύνδεσμοι εκτόνωναν την κινητική ενέργεια που ανέπτυσσε ο Εγκέλαδος.

Οι κολώνες -τέλος- με τον τρόπο που ήταν τοποθετημένες, επέτρεπαν στο όλο οικοδόμημα να ταλαντώνεται, αλλά να μην καταρρέει!

.Ένας στους δύο νιώθει τη θηλιά της Εφορίας να τον πνίγει


Τα 55,7 δισ. ευρώ έφτασαν τα χρέη των Ελλήνων φορολογούμενων στην Εφορία με το τέλος του 2012, όπως δείχνουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με αυτά, ένας στους δύο φορολογούμενους έχει χρέη στην Εφορία με τα πραγματικά νούμερα να αγγίζουν τους 2.548.071 οφειλέτες, τη στιγμή που 2.300.000 από αυτούς χρωστούν ποσά μέχρι 3.000 ευρώ. 

Από την ανάλυση των στοιχείων μάλιστα, προκύπτει πως η μέση ληξιπρόθεσμη οφειλή φτάνει τα 432 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο φόρο εισοδήματος ή το χαράτσι ακινήτων με το οποίο επιβάρυναν το λαό οι ανεύθυνοι της διακυβέρνησης Παπανδρέου.

Από το συνολικό ποσό των οφειλομένων πάντως είναι σημαντικό να παρατηρήσουμε πως τα 9.013 δισ. ευρώ προέρχονται από παλαιά χρέη πτωχευμένων επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων, τα οποία το πιθανότερο είναι να μην εισπραχθούν ποτέ αλλά στα οποία ωστόσο οι φωστήρες του Υπουργείου Οικονομικών συνεχίζουν να υπολογίζουν.

.Έρχονται εγκεφαλικά στους καναλάρχες


Κρύος ιδρώτας έχει πιάσει τους καναλάρχες αυτή την περίοδο, μιας και οι Επίτροποι στις τράπεζες έχουν αρχίσει και σκαλίζουν τα δάνεια.
Ο πρώτος έλεγχος αφορούσε αυτά που έχουν κηρυχθεί επισφαλή αλλά στο δεύτερο στάδιο αναμένεται να πάρει και να σηκώσει εκείνους που επί χρόνια δανείζονταν χρήματα υποθηκεύοντας "φούμαρα".
Όταν οι Επίτροποι λοιπόν, πάρουν στα χέρια τους τα κόκκινα δάνεια των εκδοτικών συγκροτημάτων θα αρχίσει το... πάρτι.

Με όσα συμβαίνουν στην αγορά δεν υπάρχει συγκρότημα που να μπορέσει να αποπληρώσει τις υποχρεώσεις του με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός και να μαθευτεί το παιχνίδι που παίχτηκε με τις πλάτες των κηπουρών του Παπανδρέου τα προηγούμενα χρόνια.

Την ώρα οι εισπρακτικές έβαζαν θηλιά στο λαιμό των δανειοληπτών για ευτελή ποσά και οι τράπεζες τους υποχρέωναν να αποδεχτούν μειώσεις της αξίας της εγγυοδοσίας τους στο μισό, επιχειρηματίες από τον χώρο των ΜΜΕ έδιναν ως εγγύηση ακόμα και το εμπορικό τους σήμα το οποίο γινόταν δεκτό με αντίκρισμα πρόκληση!

Δηλαδή λάμβαναν δεκάδες εκατομμυρίων με εγγύηση απαξιωμένα στην συνείδηση του κοινύ brands, την στιγμή που κάποιος θα μπορούσε να αναθέσει σε κάποιο γραφίστα πληρώνοντας 20 ευρώ την δημιουργία ενός καινούριου με μεγαλύτερες πιθανότητες εμπορικής επιτυχίας!

Υποθήκευαν ουσιαστικά το γραφιστικό του "Πουθενάς TV" και οι τραπεζίτες τους έδιναν εκατομμύρια δάνεια εις υγείαν των κορόιδων που μάτωναν να πληρώνουν τις δόσεις τους.
Όταν όμως σε λίγες μέρες δουν αυτές τις "εγγυοδοσίες" οι Επίτροποι, θα γίνει η μεγάλη σφαγή.

Η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να τα κουκουλώσει και να περάσει τα χρέη των εκδοτικών συγκροτημάτων στο δημόσιο χρέος, θα έχουμε χιονοστιβάδα αντιδράσεων καθώς όλα είναι στον αέρα. Φανταστείτε δηλαδή να ανακαλύψουν οι του Ράιχενμπαχ και το νταβαντζιλίκι που παίζεται με τις συχνότητες να δείτε τι έχει να γίνει.

Στο ντόμινο που θα προκληθεί από την αδυναμία να πληρωθούν τα δάνεια, θα συμπαρασυρθούν ηχηρότατα ονόματα, με εξαίρεση ένα "συγκρότημα" που πρόλαβε και έκανε "αριστουργηματικό ντηλ" με μεγάλη τράπεζα, χωρίς να το αντιηφθούν οι υπόλοιποι.

Ιστορικά πάντως σε καταστάσεις έξωθεν επιβολής, οι επικυρίαρχοι δεν "πυροβολούσαν" τα τοπικά ΜΜΕ. Τα στρατολογούσαν.

.Αυτοί είναι οι πολιτικοί που τους διέγραψαν δάνεια


 Πολιτική και κοινωνική αναταραχή έχει ξεσπάσει στην Κύπρο μετά τις αποκαλύψεις ότι οι τράπεζες διέγραφαν δάνεια που είχαν λάβει πολιτικοί από τα τρία μεγάλα κόμματα και άλλα στελέχη της δημόσιας διοίκησης.
Η λίστα με τα ονόματα που πέτυχαν τη διαγραφή σημαντικών οφειλών βρίσκεται ήδη στα χέρια της Επιτροπής Θεσμών της Κυπριακής Βουλής και θα πρέπει τώρα να αποδείξουν το πώς και το γιατί έτυχαν ευνοϊκής μεταχείρισης από τις τράπεζες της Νήσου.

Η ερευνητική επιτροπή αποτελείται από τρεις δικαστικούς και θα εξετάσει το θέμα των ευθυνών για την κατάσταση στην οποία περιήλθε το τραπεζικό σύστημα και γενικότερα η οικονομία της Κύπρου. Πρόεδρος είναι ο Γεώργιος Πικής και μέλη οι Παναγιώτης Καλλής και Γιαννάκης Κωνσταντινίδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στα χέρια του Γενικού 
Εισαγγελέα της Δημοκρατίας Πέτρου Κληρίδη, υπεύθυνου για οποιαδήποτε δίωξη από την πλευρά του κράτους, βρίσκεται μια λίστα με ονόματα επιφανών Κυπρίων, πολιτικών και επιχειρηματιών, οι οποίοι είτε έχουν πάρει χαριστικά δάνεια από τις διοικήσεις της Τράπεζας Κύπρου και της Λαϊκής, είτε τους έχουν διαγραφεί χρέη από τις συγκεκριμένες τράπεζες. Παράλληλα, αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα και έρευνα ώστε διερευνηθεί εάν υπάρχουν πολιτικές αλλά και ποινικές ευθύνες.

Οι λίστες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από το κυπριακό 24h.com.cyέχουν τίτλο:
"Διαγραφές Χορηγήσεων Συγκεκριμένων Ομάδων Ατόμων (Μέλη ΔΣ, Ανώτατη Εκτελεστική Διεύθυνση και Πολιτικά Εκτειθέμενα Άτομα".
Συγκεκριμένα η Τράπεζα Κύπρου διέγραψε τα εξής δάνεια:
-Ξενοδοχειακή Εταιρεία "Τ.Η.Ε." που είναι συνδεόμενο με ΑΚΕΛ – ΠΕΟ. Η διαγραφή ύψους 2.813.000 ευρώ έγινε τον Μάιο του 2012.

-Στην Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία (ΠΕΟ) από δάνειο 554.000 ευρώ χάρισαν τον Μάιο 193.000 ευρώ
-Εταιρεία N.M.G. Που φέρεται να συνδέεται με κορυφαίο στέλεχος του ΑΚΕΛ, τον Ν.Κ.. Χαρίστηκαν 111.000 ευρώ.
-Γνωστός πρώην βουλευτής του ΔΗΣΥ Π.Π. Του χαρίστηκαν 101.000 ευρώ.

-Εταιρεία που συνδέεται με τον Σ.Σ. Βουλευτή του ΔΗΣΥ πέτυχε διαγραφή 11.000 ευρώ
-Εταιρεία που ανήκει στον αδελφό πρώην υπουργού του ΔΗΚΟ διέγραψε δάνειο 1.285.000 ευρώ.
-Ο Π.Γ. Γιος πρώην υπουργού του ΑΚΕΛ πέτυχε διαγραφή 2.000 ευρώ.
-Στον πρώην βουλευτή του ΔΗΣΥ Σ.Χ. Διέγραψαν δάνειο 26.000 ευρώ.

-Στον πρώην βουλευτή του ΔΗΣΥ Ε.Σ. Διέγραψαν 16.000 ευρώ.
-Σε εταιρεία νύφης του βουλευτή του ΔΗΚΟ διέγραψαν 330.000 ευρώ.
-Σε πρώην δήμαρχο του ΑΚΕΛ, στον Α.Μ. Διέγραψαν 17.000 ευρώ.
-Σε εταιρεία συγγενικού μέλους του ΔΣ της τράπεζας έγιναν τρεις διαγραφές από το 2007 ύψους 839.000 ευρώ.
-Πρώην υπουργός και στέλεχος του ΔΗΣΥ Τ.Χ. Πέτυχε διαγραφή 399.000 ευρώ. Οι διαγραφές έγιναν το 2007 και το 2008.

Στην Ελληνική Τράπεζα
-Σε εταιρεία πρώην βουλευτή μικρού κόμματος έγινε διαγραφή 543.000 ευρώ.
Στην Λαϊκή Τράπεζα
-Ο Α.Γ. Πρώην βουλευτής του ΑΚΕΛ πέτυχε διαγραφή 39.000 ευρώ το 2012.
-Ο Α.Γ. Πρώην βουλευτής του ΔΗΣΥ το 2011 διέγραψε οφειλή 71.000 ευρώ.

-Ο πρώην βουλευτή του ΔΗΣΥ Σ.Χ. Το 2010 πέτυχε διαγραφή 54.000 ευρώ.
-Η εταιρεία του  Γ.Β. Κορυφαίου Κύπριου πολιτικού πέτυχε διαγραφή 5,8 εκατ. Ευρώ, όμως ατύχησε γιατί αυτή θα γινόταν το 2014.
-Σε πρώην σύζυγο στελέχους του ΥΠΕΞ έγινε διαγραφή 18,500 ευρώ.
-Σε εταιρεία που ανήκει στον πρέσβη Ν.Π. Διαγράφηκε το 2012 το ποσό των 14.000 ευρώ.

.Ενεργότερο κυβερνητικό ρόλο μέσω ΔΗΜΑΡ διεκδικεί το ΠΑΣΟΚ


Πλήρη εικόνα της κατάστασης στα πεδία της οικονομίας, της ανάπτυξης και της απασχόλησης θα επιδιώξει να αποκτήσει σήμερα η Ιπποκράτους, κλιμάκιο της οποίας θα έχει στις 3 το μεσημέρι κοινή σύσκεψη με τις πολιτικές ηγεσίες των αντίστοιχων υπουργείων, λίγα 24ωρα προτού η Τρόικα επανέλθει στην Αθήνα - για τον καθιερωμένο έλεγχο και την τελική απόφαση για τη δόση των 2,8 δις ευρώ.
Στην πολιτική της ανάγνωση, η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο κινήσεων του Ευ. Βενιζέλου να αναδείξει τον ενεργό κυβερνητικό ρόλο του ΠΑΣΟΚ, το οποίο εμφανίζεται αποκομμένο από το πολιτικό "θέατρο επιχειρήσεων". 
Εξάλλου, κάθε άλλο παρά τυχαίο μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι η σημερινή συνάντηση πραγματοποιείται μόλις εντός ολίγων ωρών από την αιφνίδια σύσκεψη του Πρωθυπουργού στο υπουργείο Οικονομικών με περίπου την ίδια σύνθεση.
Επί τάπητος εκτιμάται ότι θα τεθούν μία σειρά από ζητήματα που σχετίζονται με την οικονομία αν και, επισήμως, το περιεχόμενο της σημερινής σύσκεψης αφορά στο πρόγραμμα ανάσχεσης της ανεργίας που συναποφασίστηκε από τους πολιτικούς αρχηγούς σε προηγούμενη σύσκεψή τους στο Μέγαρο Μαξίμου και συναρτάται με το "κοινωνικό δίχτυ προστασίας" τη διαμόρφωση του οποίου επαναλμαβάνουν σε κάθε ευκαιρία οι πρόεδροι του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ.
Το θέμα άλλωστε απασχόλησε μεταξύ άλλων του κ.κ. Βενιζέλο και Κουβέλη και κατά τη σύντομη μυστική συνάντηση που είχαν το μεσημέρι της Τετάρτης, στο γραφείο του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ στην Βουλή. 
Σύμφωνα με πηγές από τα επιτελεία και των δύο κομμάτων, η ατζέντα της συζήτησης των δύο περιείχε τόσο τις εξελίξεις στην Κύπρο σε συνάρτηση με τις πιθανές επιδράσεις της στην Ελλάδα και το μέλλον της Ε.Ε., όσο και ζητήματα που άπτονται αμιγώς της πορείας της ελληνικής οικονομίας.
Το αξιοσημείωτο βέβαια, ως προς την πολιτική ερμηνεία τού γεγονότος, είναι ότι πρόκειται για την πρώτη τετ-α-τετ συνάντηση των κ.κ. Βενιζέλου και Κουβέλη 
μετά την πρόσκληση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ από το βήμα του κομματικού Συνεδρίου στις αρχές του μήνα, για κοινή κάθοδο με την ΔΗΜΑΡ στις εκλογές. Μια πρόσκληση την οποία διαδέχτηκε η άρνηση του κ. Κουβέλη, που επέμεινε στην πολιτική αυτονομία του κόμματός του.
Μετά από μία περίοδο ...ελαφρού ψύχους ανάμεσα στις δύο πλευρές, πηγές της Ιπποκράτους, σχολιάζοντας τη συνάντηση των δύο αρχηγών έκαναν λόγο για την αφετηρία μιας στενότερης συνεργασίας ανάμεσα στα δύο κόμματα 
και για ισχυροποίηση του προοδευτικού πόλου της κυβέρνησης, στην κατεύθυνση των όσων κατά το παρελθόν έχει υποστηρίξει ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.