.Γρ. Ψαριανός: Η διαγραφή μου είναι μια απόφαση του Ιούλιου Καίσαρα

«Δεν το ήξερα. Είμαι σε μια πάρα πολύ ωραία κατασκήνωση στον Κάλαμο που έφερα την κόρη μου και με υποδέχθηκαν οι ομαδάρχες λέγοντας «γεια σας, από σήμερα ανεξάρτητος, ε;». Και τους λέω ότι δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο, αλλά μου είπαν ότι υπάρχει επιστολή Κουβέλη στον πρόεδρο της Βουλής ότι τίθεμαι εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας. 

Είναι σαν τα πραξικοπήματα… Αυτά που μαθαίνουμε από τις ειδήσεις, ότι κάτι έγινε, σημαντικό, και δεν ενημερώνεσαι άμεσα, αλλά το μαθαίνεις από εκεί. Αυτό εννοώ. * *Δεν με πήρε ούτε ο Αναγνωστάκης, ως γραμματέας της Κ.Ο. για να μου πει τι έγινε ούτε ο Κουβέ... περισσότερα »

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.