."Κόκκινος" ο Γιαταμπαρέ

Την απόκτηση του Σαμπού Γιαταμπαρέ ανακοίνωσε σήμερα η ΠΑΕ Ολυμπιακός. Ο Αφρικανός (Μάλι) πρώην παίκτης της Μπαστιά υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τους πρωταθλητές Ελλάδας και στη συνέχεια δήλωσε: 

«Η έλευσή μου σε ένα τόσο μεγάλο κλαμπ, όπως ο Ολυμπιακός, είναι μία σπουδαία εξέλιξη για την καριέρα μου και για αυτό είμαι χαρούμενος. Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι πάντα ένα μεγάλο κίνητρο για έναν ποδοσφαιριστή. Δεν είναι διαφορετικό και για εμένα.

 Είναι ένα σπουδαίο κίνητρο το γεγονός ότι έχω την δυνατότητα να παίξω με τον Ολυμπιακό στο Τσάμπιονς Λιγκ. Είμαι πλέον ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, φοράω τα χρώματα της ομάδας, το κόκκινο και το άσπρο και γι? αυτά τα χρώματα αλλά και εσάς τους οπαδούς της ομάδας μας θα τα δώσω όλα».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.