.Καψής: Δεν ήμουν άνθρωπος του κομματικού σωλήνα

Η φράση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα προς τον υφυπουργό Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Παντελή Καψή «σας γνωρίζω και σας εκτιμώ, δεν περίμενα να αναλάβετε μια τέτοια θέση, εσείς ένας δημοσιογράφος με τέτοια διαδρομή, με διευθυντικές θέσεις σε Μέσα ιδιωτικά, ιδιοκτητών που παίζουν κεντρικό ρόλο», προκάλεσε την αντίδραση του κ. Καψή στη Βουλή. 

«Έχω πει ότι μπορώ να απαντήσω γι΄ αυτά που λέω, γι΄ αυτά που κάνω, όχι γι΄ αυτά που είμαι. 

Επειδή όλα αυτά τα χρόνια δεν ήμουν ούτε άνθρωπος του κομματικού σωλήνα, ούτε δέχθηκα ποτέ να πάω στο δημόσιο, αλλά αναγκάστηκα να δουλεύω στον ιδιωτι... περισσότερα »

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.