.Σαβιόλα: «Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ»

Ο Χαβιέρ Σαβιόλα βρέθηκε στα γραφεία του Ολυμπιακού στην πλατεία Αλεξάνδρας, όπου τον υποδέχθηκαν με συνθήματα περίπου 2500 οπαδοί, και υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους ερυθρόλευκους.

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «ερυθρολεύκων» αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του φωτογραφήθηκε με την φάνελα με το νούμερο 9 και δήλωσε σχετικά με την νέα του ομάδα: «Ευχαριστώ τον κόσμο για την υποδοχή και την αγάπη που μου έδειξε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Αθήνα.

 Είμαι πολύ ευτυχισμένος και ικανοποιημένος που βρίσκομαι εδώ. Έχω πολλή όρεξη να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να αρχίσω τις προπονήσεις. Ελπίζω ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε καλά πράγματα φέτος».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.