.Τιμητική εκδήλωση για τον Ν. Γκάλη


Με την ιαχή «Ερχεται», το «Είσαι θεός μοναδικός», το «Τι την έκανε την μπάλα ο θεός» και το όνομά του να ακούγεται ρυθμικά, εισήλθε στο παρκέ του Αλεξανδρείου, για την αποψινή εκδήλωση προς τιμήν του, ο Νίκος Γκάλης. 

Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ «απάντησε» με χαμόγελα, φιλιά προς όλους, με μικρή επίδειξη με τη μπάλα στα χέρια και λέγοντας: «Σας αγαπάω πολύ. Εδώ είναι το σπίτι μου και αυτή (σ.σ. δείχνοντας τον κόσμο) η οικογένειά μου. Είμαι πολύ συγκινημένος. 

Νιώθω για πρώτη φορά έτσι μετά τη γέννηση της κόρης μου. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για έναν αθλητή από το να τον τιμά η αγαπημένη του ομάδα. Δεν μπορεί να διακριθεί κανείς μόνος του, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες, τους προπονητές μου, τους διοικούντες, τον κόσμο.»

Έκανε το τζάμπολ του φιλικού αγώνα ανάμεσα στον Αρη και τη Λιμόζ και πήρε θέση στα επίσημα του Αλεξανδρείου δίπλα στην κόρη του, Στέλλα και τη σύζυγό του Ελένη.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.