.Φ. Σάντος: «Για πάντα στην καρδιά μου η εθνική»


Την επιλογή του να αφήσει εκτός αποστολής της εθνικής, ενόψει του φιλικού με την Ελβετία, παίκτες που δεν έχουν αγωνιστικό ρυθμό και χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους, υπερασπίστηκε ο Φερνάντο Σάντος στη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε, με αφορμή την ανακοίνωση των επιλογών του για το παιχνίδι της Τετάρτης. 

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός αναφέρθηκε επίσης στην κλήση -για πρώτη φορά- του Σωκράτη Φυτανίδη και στις πρόσφατες μεταγραφές Ελλήνων διεθνών σε ομάδες του εξωτερικού, ενώ ήταν μάλλον ασαφής στις απαντήσεις του, όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του στον πάγκο του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος.

Όταν ρωτήθηκε για πρόσφατες δηλώσεις του όπου ανέφερε ότι θέλει κάποια στιγμή να επιστρέψει στην προπονητική σε συλλογικό επίπεδο, ο Πορτογάλος τεχνικός είπε: «Σίγουρα η Εθνική θα μείνει στην καρδιά μου και ό,τι χρειαστεί θα είμαι κοντά για να βοηθήσω. 

Έχω στην καρδιά μου την Ελλάδα, νιώθω Έλληνας και θα είμαι πάντα εδώ όποτε με χρειαστεί. Νομίζω ότι είναι νορμάλ να επιστρέψω σε έναν σύλλογο. Καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε, γι΄αυτό ξεκαθαρίζω από τη δική μου πλευρά ότι είναι σημαντικό να μείνουν οι άνθρωποι που πραγματικά έχουν συμβάλει στην δημιουργία αυτού του πλάνου».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.