.Αντιδράσεις για την αναστολή χορήγησης φαρμάκων με πίστωση από 1ης Σεπτεμβρίου


Ανάστατοι είναι οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ μετά τις τελευταίες ανακοινώσεις των Φαρμακευτικών Συλλόγων για αναστολή της επί πιστώσει χορήγησης φαρμάκων με ιατρική συνταγή ΕΟΠΥΥ, αρχής γενομένης από την 1η Σεπτεμβρίου.

«Πριν από μερικούς μήνες μου διέγνωσαν καρκίνο. Ανεξάρτητα από το σοκ και την ψυχολογική ταλαιπωρία, αυτό σημαίνει ότι από το πουθενά πρέπει να εξασφαλίσω τεράστια ποσά και να ορίσω άλλες προτεραιότητες και ισορροπίες στην ζωή μου», επισημαίνει στο ΑΜΠΕ η 27χρονη Έλενα Μαυράκη από το Χολαργό.

Συμπληρώνει δε ότι «το ένα κουτί με φάρμακα που παίρνω κοστίζει 700 ευρώ και για κάθε χημειοθεραπεία χρειάζομαι κατά μέσο όρο τρία από αυτά... Ξέρετε τί ψυχολογική πίεση βιώνω κάθε φορά που ψάχνω φαρμακείο σε διάφορα μέρη της Αθήνας, ώστε να βρω το φάρμακο; 

Τί θα γίνει αν δεν το βρω ή αν δεν μου εγκριθεί από τον ΕΟΠΥΥ; Εγώ είμαι τυχερή μέσα στην ατυχία μου, καθώς λόγω ηλικίας έχω και προτεραιότητα σε σχέση με άλλους ασθενείς. Αν κάποιος άλλος δεν έχει την ηλικία μου τί θα απογίνει; Δεν φτάνει όλο αυτό που περνάμε, θα πρέπει να έχουμε το άγχος και για την διαθεσιμότητα του φαρμάκου».

«Είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Και για εμάς τους νεότερους, αλλά και για τους συνταξιούχους. Οι γονείς μου μία ζωή έδιναν, τα έχουν πληρωμένα και παρακρατημένα τα φάρμακα τους, γιατί να πρέπει να πληρώνουν πάλι από την τσέπη τους και να ταλαιπωρούνται; Οι ασφαλισμένοι ουσιαστικά πέφτουμε όμηροι του συστήματος. 

Εν τω μεταξύ, οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ ολοένα και μειώνονται γιατί και οι ίδιοι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν μέσα σε αυτό το σύστημα. Από τον Σεπτέμβρη θα αρχίσει ένας πραγματικός γολγοθάς για όλους μας. Καλύτερα να είχαμε ιδιωτική ασφάλεια, να τελειώναμε μια και καλή», δηλώνει στο ΑΜΠΕ η Χριστίνα Μύτικα, ασφαλισμένη στον ΕΟΠΥΥ.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.