.«Οι επενδυτές να στοιχηματίσουν στις ελληνικές πολιτικές εξελίξεις»

«Όποιος θέλει να επενδύσει στην Ελλάδα θα πρέπει να στοιχηματίσει για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα», αναφέρει η Frankfurter Allgemeine Zeitung σε δημοσίευμά της για το Χρηματιστήριο Αξιών της Αθήνας, στο οποίο περιγράφεται η λειτουργία και η πορεία του Χρηματιστηρίου μετά την ιδιωτικοποίηση, αλλά και o κίνδυνος πολιτικής αστάθειας στη χώρα.

«Παρά το γεγονός ότι οι οικονομικοί αναλυτές στην Αθήνα ασχολούνται με τους είκοσι σημαντικότερους χρηματιστηριακούς τίτλους στην Ελλάδα, η ουσία των προγνωστικών τους συνοψίζεται στο ότι η τάση στην τιμή των μετοχών για τους επόμενους μήνες εξαρτάται από τις πολιτικές εξελίξεις», αναφέρεται στο δημοσίευμα.

«Όποιος θέλει να επενδύσει στην Ελλάδα, θα πρέπει να στοιχηματίσει για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα. Τον Μάιο δεν γίνονται μόνο ευρωεκλογές, αλλά και αυτοδιοικητικές για την ανάδειξη τοπικών αρχόντων», συνεχίζει το άρθρο και εκτιμά ότι «επειδή το κυβερνητικό κόμμα του πρωθυπουργού Σαμαρά, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, δεν θα πάρει την πλειοψηφία, το ερώτημα που τίθεται είναι εάν πιθανή κυβερνητική ήττα θα οδηγούσε στη διάλυση του κυβερνητικού συνασπισμού». 

Σημειώνεται, μάλιστα, ότι «το ενδεχόμενο νέων πρόωρων εκλογών και πιθανής οικονομικής παράλυσης ανήκουν στα αρνητικά σενάρια του δεύτερου εξαμήνου της χρονιάς και οι θετικές εξελίξεις προϋποθέτουν όχι μόνο σταθερή κυβέρνηση, αλλά και συμφωνία με την τρόικα, για τα επόμενα μεταρρυθμιστικά βήματα και την εκταμίευση των επόμενων δόσεων».

.Στο Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ε.Ε. ο Βενιζέλος

«Αυτό είναι το πρώτο συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων υπό την ελληνική Προεδρία. Είναι μία μεγάλη ευκαιρία για εμάς να παρουσιάσουμε, όχι μόνο τις προτεραιότητες της ελληνικής Προεδρίας, αλλά και τις πρώτες μας προσπάθειες και τα βήματα προς την υλοποίηση των προτεραιοτήτων αυτών», δήλωσε ο προεδρεύων του συμβουλίου και αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, προσερχόμενος στο συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της ΕΕ, σήμερα, στις Βρυξέλλες.

Ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι το πιο κρίσιμο θέμα του σημερινού συμβουλίου είναι η συζήτηση για το γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι. 

Όπως σημείωσε, πρόκειται για ένα σημαντικό θέμα, όχι μόνο για τα περιβαλλοντικά, αλλά και για τα θεσμικά θέματα, διότι θα πρέπει να εφαρμοστεί η συνθήκη και να αποσαφηνιστεί το πεδίο των αρμοδιοτήτων μεταξύ του συμβουλίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Άλλα θέματα που θα απασχολήσουν το σημερινό Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων είναι η διαβούλευση για το επόμενο εαρινό ευρωπαϊκό συμβούλιο σχετικά με την οικονομία, την ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, τη βιομηχανική ανταγωνιστικότητα, καθώς και η προετοιμασία της συνόδου κορυφής ΕΕ-Αφρικής. «Αυτή είναι μία μεγάλη πρόκληση για την ΕΕ» δήλωσε ο προεδρεύων του συμβουλίου.

.Ο Άδωνις Γεωργιάδης πάει Χάρβαρντ

Μετά τον Γιώργο Παπανδρέου, ακόμη ένας Έλληνας πολιτικός θα παραστεί ως κεντρικός ομιλητής σε δύο ομιλίες στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, κατόπιν πρόσκλησης που απηύθυνε η Ευρωπαϊκή Λέσχη του Harvard Kennedy School of Government.

Ο κ. Γεωργιάδης θα αναχωρήσει αύριο για τις ΗΠΑ μαζί με τον Βασίλειο Μπεσκένη, προϊστάμενο του Γραφείου Τύπου του υπουργού. Σύμφωνα με τον «ΒΗΜΑτοδότη» για τις διαλέξεις ο κ. Γεωργιάδης δε θα αμειφθεί. 

Τα έξοδα του ταξιδιού έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται σε 2.420 ευρώ. Τα εισιτήρια κόστισαν 765 ευρώ και στα έξοδα δε συμπεριλαμβάνεται διαμονή για τον κ. Γεωργιάδης καθώς θα φιλοξενηθεί στο οίκημα «Winthrop Ηouse».

.Σαμαράς: Όποιος καταθέτει, καταθέτει

«Όποιος καταθέτει καταθέτει». Αυτό ήταν το σχόλιο του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά όταν κλήθηκε από κοινοβουλευτικούς συντάκτες να σχολιάσει το γεγονός ότι δύο βουλευτές της ΝΔ, ο Νικήτας Κακλαμάνης και ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, ανακοίνωσαν οι ίδιοι την υποψηφιότητά τους για το δήμο της Αθήνας.

Ο κύριος Σαμαράς επισκέφθηκε το καφενείο της Βουλής μαζί με στενούς του συνεργάτες και αμέσως περιστοιχήθηκε από πολλούς βουλευτές της ΝΔ, κυρίως από την επαρχία ενώ στο τραπεζάκι βρίσκονταν ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θόδωρος Καράογλου, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιάννης Ιωαννίδης καθώς και ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μάξιμος Χαρακόπουλος. 

Στο ίδιο τραπέζι βρέθηκαν επίσης οι βουλευτές, Ανδρέας Ψυχάρης, Διονύσης Σταμενίτης, Κατερίνα Παπακώστα και Κώστας Κουτσογιαννακόπουλος.

Η συρροή των βουλευτών γύρω από τον πρωθυπουργό ήταν τέτοια ώστε ένας βουλευτής της ΝΔ σχολίασε χαρακτηριστικά: «Ένα τσάι θέλει να πιει ο πρωθυπουργός, αφήστε τον να αναπνεύσει».

.«Πρόσκληση-πρόκληση για μία Αθήνα με ασφάλεια και αισθητική»

Σε λίγη ώρα ο Άρης Σπηλιωτόπουλος αναμένεται να ανακοινώσει την κάθοδό του στην διεκδίκηση του δήμου Αθηναίων. Όπως αναφέρει το περιβάλλον του πρώην υπουργού δηλώνει ότι έχει το OK του Μαξίμου για την συγκεκριμένη κίνηση, αφού οι τελευταίες δημοσκοπήσεις τον δείχνουν αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις των Αθηναίων.

«Πρόσκληση-πρόκληση για μία Αθήνα με περισσότερη αισθητική και με περισσότερη ασφάλεια.Σε αυτήν την προσπάθεια δηλώνω παρών» δήλωσε ο υποψήφιος, πλέον, δήμαρχος Αθηναίων.

.Υποψήφιος για το δήμο της Αθήνας και ο Νικήτας Κακλαμάνης

Την υποψηφιότητά του για τον Δήμο Αθηναίων ανακοίνωσε ο βουλευτής της ΝΔ Νικήτας Κακλαμάνης.

Σε δήλωσή του, ο Ν. Κακλαμάνης αναφέρει: «Καταθέτω επίσημα, στις Αθηναίες και στους Αθηναίους, την υποψηφιότητά μου για το δήμο της πόλεως των Αθηναίων. Το πρόγραμμα της ανεξάρτητης αυτοδιοικητικής παράταξης, της οποίας θα ηγηθώ, θα παρουσιαστεί δημόσια, σε ανοιχτή εκδήλωση, στο προσεχές μέλλον».

«Η αγάπη μου για την Αθήνα δεν είναι ευκαιριακή. Για μένα ήταν, είναι και θα είναι πρώτα, η Αθήνα» καταλήγει.

.Τουρκική κορβέτα περιέπλευσε τέσσερα ελληνικά νησιά

Νέα τουρκική πρόκληση σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης στο Αιγαίο και έγινε γνωστή πριν από λίγη ώρα από το ΓΕΕΘΑ. 

Η τουρκική κορβέτα «TCG BANDIRMA» κινούμενη από Βορρά προς Νότο πέρασε από το στενό του Καφηρέα και περιέπλευσε την Εύβοια, την Κέα, την Κύθνο και την Άνδρο.

Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας η τουρκική κορβέτα «TCG BANDIRMA», προερχόμενη από τον λιμένα της Σμύρνης, εισήλθε την 11η Φεβρουαρίου την 06:25 σε Ελληνικά Χωρικά Ύδατα μεταξύ Ν. Ευβοίας και Ν. Άνδρου (Στενό Καφηρέα). Στη συνέχεια, κινούμενη με πορεία Νότια-Νοτιοδυτική διήλθε μεταξύ Ν. Κέας και Ν. Κύθνου και εξήλθε την 09:50 από τα Ελληνικά Χωρικά Ύδατα νοτίως Ν. Κέας.

Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας παρακολούθησαν και παρακολουθούν το εν λόγω πολεμικό πλοίο καθ' όλη την διάρκεια του πλου του.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.