.Καμίνης: Είναι γραμμένο στο DNA μου το θέμα της ανεξαρτησίας

Για την υποψηφιότητά του στις δημοτικές εκλογές και τους ανταγωνιστές του μίλησε στο BHMA FM ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, τονίζοντας ότι είναι μέσα στο DNA του το θέμα της ανεξαρτησίας. 

«Το πολιτικό σύστημα οδηγήθηκε στα όριά του από την κρίση και ένα σύμπτωμα είναι αυτός ο συνωστισμός (υποψηφίων). Τι να σας πω… Δεν με πολυαπασχολεί, όμως, αυτό. Εγώ θέλω να έχω μια προγραμματική, προεκλογική αντιπαράθεση με τους υποψηφίους πάνω στο έργο αυτής της δημοτικής αρχής, ακόμη και στα λάθη και τις παραλείψεις της, αλλά θέλω μια αντιπαράθεση πάνω στα θέματα της πόλης. Δεν έχει νόημα τώρα να αρχίσουμε να μιλάμε για το μνημόνιο και το αντιμνημόνιο και να προκαλέσουμε μια τεχνητή πόλωση που δεν θα οδηγήσει πουθενά.
Όπως και στην προηγούμενη αναμέτρηση και επικράτησή μου, υποστηρίχθηκα από τέσσερα διαφορετικά κόμματα. Από τη ΔΗΜΑΡ, το ΠΑΣΟΚ, τους Οικολόγους και τη Δράση. 

Το πώς καθένας θα επιχειρήσει να επωφεληθεί και να το παρουσιάσει από μία ενδεχόμενη νίκη μου, είναι μέσα στις συμβάσεις του πολιτικού παιχνιδιού. Το ζήτημα είναι εγώ πώς πολιτεύομαι και αν θα πολιτευθώ με κομματικές παρωπίδες ή όχι και έχω δώσει απτά δείγματα ότι δεν πολιτεύομαι με κομματικές παρωπίδες, γιατί αυτό δεν μου πάει. Να σας πω και κάτι άλλο; Είμαι μεγάλος για να αλλάξω. Είναι γραμμένο κάπως μέσα στο DNA μου το θέμα της ανεξαρτησίας, διότι ήμουν τόσα χρόνια Συνήγορος του Πολίτη και απέδειξα την ανεξαρτησία μου.

Αυτές τις κομματικές υποψηφιότητες (σ.σ.: Σπηλιωτόπουλου και Κακλαμάνη) έχω υπόψη μου. Και να σας πω, και από τον ΣΥΡΙΖΑ είδα κομματική υποψηφιότητα. Κακά τα ψέματα. Επιλέγεται χωρίς καμία σύνδεση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, παραγνωρίζοντας τα αυτοδιοικητικά στελέχη που έχουν σχέση με την πόλη και το έχουν αποδείξει, μέσα από ένα κομματικό στέλεχος που έχει ζήσει και έχει δημιουργήσει μέχρι στιγμής ό,τι έχει κάνει, μέσα σε ένα κομματικό θερμοκήπιο. Η νεότητα, είτε μας αρέσει είτε όχι, δεν είναι ένα θέμα βιολογικό. 


Το κατά πόσον κάποιος είναι πραγματικά ανοιχτός στις ιδέες του καιρού του δεν έχει σχέση με τη βιολογική νεότητα. Νεότητα είναι και κατά πόσον κάποιος έχει σθένος και σφρίγος στην ψυχή του, για να μην το πιάνουμε μόνο με τη βιολογική έννοια. Νεότητα δεν είναι μόνο η βιολογική. Αλλιώς θα ήμασταν όλοι υπό απόσυρση από τα 30-35 και θα είναι μόνο η βιολογική. Αλλιώς θα ήμασταν όλοι υπό απόσυρση από τα 30-35 και θα μας έκοβαν και το δικαίωμα ψήφου», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Καμίνης.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.