.Αυτή είναι η νέα βιογραφία για τον Ανδρέα Παπανδρέου που κυκλοφορεί μόνο στο εξωτερικό


«Είμαι άνθρωπος με πολλά πάθη που προσπαθώ να τα κρύψω» έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου, σύμφωνα και με τη νέα του βιογραφία με τίτλο «Ανδρέας Παπανδρέου: Η γέννηση ενός Ελληνα Δημοκράτη και ανορθόδοξου πολιτικού» που κυκλοφορεί ήδη στο εξωτερικό.

Το περιεχόμενο του βιβλίου που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις I.B. Tauris, με την υπογραφή του Σπύρου Δραϊνά, αποκαλύπτει σήμερα το news247, δυο μήνες πριν κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Ο Σπύρος Δραϊνάς αρχίζει την αφήγηση από τα νεανικά χρόνια του Α. Παπανδρέου. 

Ενας από τους δασκάλους του είχε γράψει γι' αυτόν: «Είναι ένας επίμονος δημαγωγός, που συχνά καταφεύγει σε σοφιστείες και κενά λόγια, προκειμένου να υποστηρίξει τις πολιτικές του απόψεις. 

Παρ' όλα αυτά το πνεύμα του είναι γενναιόδωρο. Αγαπάει τους συμμαθητές του και σε κάθε περίσταση διεκδικεί για τον εαυτό του το ρόλο του ηγέτη».

«Σκεπτόμενος τον εαυτό μου, βλέπω κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που βλέπετε όλοι εσείς. Δεν σας παρουσιάζω αυτό το αγόρι, όπως πραγματικά είναι. Δεν έχω το κουράγιο να το κάνω.

 Προσπαθώ να σας παρουσιάσω έναν άνδρα πνευματικά ισχυρό, έναν φιλόσοφο, έναν μεγάλο συγγραφέα έναν μεταρρυθμιστή και κατά κάποιο τρόπο είμαι. Εχω μερικά καλά πράγματα να πω για τον εαυτό μου, αλλά γενικά όταν είμαι μόνος, είμαι απλώς ένας άνδρας. 

Τρώω, πίνω, χαίρομαι να βλέπω το ηλιοβασίλεμα και τελικά είμαι ένας άνθρωπος γεμάτος πάθη, τα οποία προσπαθώ να κρύψω» έγραφε ο 17χρονος Ανδρέας Παπανδρέου στην εφημερίδα του Αθηναϊκού Κολλεγίου στις 3 Μαρτίου 1936. Το βιβλίο, πέρα από ιστορικές αναφορές έχει πλήθος περιστατικών.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.