.Πούτιν: Προς όφελος της Μόσχας η κρίση στην Κύπρο


Η κυπριακή τραπεζική κρίση μπορεί να είναι προς όφελος της Μόσχας και ενθάρρυνε τους Ρώσους να επενδύσουν στη χώρα τους, γιατί η περιπέτεια της Κύπρου κατέδειξε την αστάθεια των δυτικών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, υποστήριξε ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο Τύπου του Κρεμλίνου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γερμανικό τηλεοπτικό κανάλι ARD, ο ρώσος πρόεδρος τόνισε «όσο περισσότερο 'κουρεύετε' τους ξένους καταθέτες στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα των χωρών σας, τόσο το καλύτερο για εμάς. 

Επειδή εκείνοι που επηρεάζονται, που θίγονται ή που φοβούνται (όχι όλοι, αλλά πολλοί), ελπίζουμε ότι θα επιστρέψουν στα δικά μας χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Και θα κρατήσουν τα χρήματά τους στις δικές μας τράπεζες».

Μάλιστα, ο κ. Πούτιν – αναφερόμενος στην Κύπρο - δήλωσε ότι «μέχρι ενός ορισμένου σημείου, είμαι ευχαριστημένος γιατί αυτό κατέδειξε την αναποτελεσματικότητα και την αστάθεια των αποταμιεύσεων στα δυτικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα».

Παράλληλα, επέρριψε την ευθύνη της κρίσης στην ΕΕ, κατηγορώντας την ότι έκανε τα «στραβά μάτια» στην υπόθεση. «Μήπως δημιουργήσαμε εμείς αυτήν την υπεράκτια ζώνη; Η Ευρωπαϊκή Ένωση την δημιούργησε. Ή μάλλον, την δημιούργησαν οι αρχές της Κύπρου και οι αρχές της ΕΕ το επέτρεψαν», κατέληξε.

Σημειώνεται ότι ο οίκος αξιολόγησης Moody's υπολογίζει ότι οι ρωσικές καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες ανέρχονται σε περίπου 31 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Ο Ρώσος πρόεδρος θα μεταβεί σε Γερμανία και Ολλανδία στις 7 και 8 Απριλίου.

.Δήμος Ζωγράφου : Γραφείο ενημέρωσης δημοτών του Δικτύου κοινωνικής μέριμνας


Γραφείο ενημέρωσης κοινού από το Δίκτυο Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Ζωγράφου. Ξεκίνησε σήμερα στην πλατεία "Γαρδένια" ! Καλή επιτυχία και μπράβο σε όλους τους συντελεστές. 

.ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2% Η ΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ...

Προσθήκη λεζάντας

Βούλιαξε το χρηματιστήριο της Αθήνας και οι τράπεζες από τις φήμες για την ακύρωση της συμφωνίας Εθνικής- Εurobank, με ξεχωριστές αυξήσεις κεφαλαίου που αν ισχύσουν, θα προκαλέσουν σοβαρές συνέπειες...
Το θέμα πλέον, πέρασε σε πολιτικό επίπεδο. Το ζωτικό πρόβλημα δεν λύνεται, είτε ενιαία, είτε χωριστά πρέπει να βρεθεί το 10% της αύξησης για να διατηρηθεί ο ιδιωτικός χαρακτήρας της ενιαίας τράπεζας.       

Έτσι, η τρόικα υποσκάπτει το ίδιο το τραπεζικό σύστημα και τις αυξήσεις καθώς εγείρει συνεχείς ενστάσεις πριν αυτές βγουν στις αγορές να ζητήσουν κεφάλαια. Επί της ουσίας είναι σαν λέει μην βάζετε χρήματα στην Ελλάδα.

Όπως λέγεται, η Τροϊκα ζητά το ενιαίο σχήμα να παράγει κεφάλαια –αν και αρνήθηκε την συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων από τον Καναδά.  Επιπλέον, αρνείται συνεχώς τις παρατάσεις για την αύξηση κεφαλαίου που ζήτησε η Εθνική Τράπεζα.

Πέραν του γεγονότος ότι δεν υπάρχουν τα κεφάλαια για το 10%  υπάρχει και πρακτικό πρόβλημα: Αν οι δυο τράπεζες ζητήσουν ( Alpha Bank- Πειραιώς ) τώρα  1,2 δισ. ευρώ, τότε η Εθνική θα πρέπει να καθυστερήσει, αφού η αγορά, όχι μόνο δεν διαθέτει κεφάλαια, αλλά θα στεγνώσει.   

Βύθιση
Αργά, το μεσημέρι, κι ενώ από το πρωί κυκλοφορούσαν οι πληροφορίες για τις παρουσιάσεις προς την Τρόικα και η Ευρώπη βυθιζόταν, η Αθήνα άρχισε να σημειώνει πτώση πάνω από 2%.

Αιτία και αφορμή είναι η απαίτηση της Τροϊκας να πραγματοποιηθούν χωριστές αυξήσεις κεφαλαίου σε Εθνική και Eurobank, ενώ ήδη το 85% των μετόχων της δεύτερης έχουν παραδώσει τις μετοχές.

Τελικά, για λίγο η αγορά μείωσε την πτώση, αλλά στο κλείσιμο, οι σορτάκηδες έφεραν την αγορά εκεί που ήθελαν.

Με 38,8 εκατ. ευρώ τζίρο, ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 822,95 μονάδες σημειώνοντας πτώση 2,35%.      
     
Βουτιά 21,5% για; την Εurobank στα 15 λεπτά, βουτιά 11% για την Εθνική  Τράπεζα στα 0,52 ευρώ. Πτώση 7,32% για την Alpha Βank. Πάνω από 10% για την Τράπεζα Πειραιώς και πάνω από 5% για Ελλάκτωρ και Frigoglass. 

.Παπούλιας: Παράδειγμα για τους νέους ο Νίκος Παππάς


Την θλίψη τους για τον θάνατο του ναυάρχου Νίκου Παππά, που έγινε σύμβολο του αντιδικτατορικού αγώνα, εξέφρασαν ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός.

Σε δήλωσή του ο κ. Κάρολος Παπούλιας επισημαίνει ότι «η Ελληνική Δημοκρατία χρωστά πολλά στον Ναύαρχο Νίκο Παππά, που πρωταγωνίστησε στην "ανταρσία του Βέλους", μια μοναδική στιγμή στον αντιδικτατορικό αγώνα. 

Οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι περήφανες για το παράδειγμά του και όλοι μας του οφείλουμε σεβασμό και ευγνωμοσύνη. Η νέα γενιά έχει να διδαχθεί και να εμπνευστεί παρακολουθώντας τη διαδρομή του. Θέλω να εκφράσω στους δικούς του ανθρώπους τη θλίψη μου για τον θάνατό του».

Ο Ναύαρχος Νίκος Παππάς, ο Κυβερνήτης του θρυλικού αντιτορπιλικού "Βέλος" έφυγε από κοντά μας. Άφησε, όμως, απαράμιλλες παρακαταθήκες αγώνων και προσφοράς στην πατρίδα μας. Τίμησε το Πολεμικό Ναυτικό και τις Ένοπλες Δυνάμεις, σε δύσκολους και σκοτεινούς καιρούς. 

Έγινε, με την πρωταγωνιστική συμμετοχή του στο Κίνημα του Ναυτικού, σύμβολο των αγώνων για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Κέρδισε, επάξια, εξέχουσα θέση στις σελίδες της νεότερης Ιστορίας μας. Κέρδισε το θαυμασμό, την εκτίμηση και την ευγνωμοσύνη των Ελλήνων. Η μνήμη του θα είναι αιώνια», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Αντώνης Σαμαράς.

.Λήψη μέτρων κατά της Χρυσής Αυγής ζητά το ΠΑΣΟΚ


Επαναφέρουν με επίμονο τρόπο από την Ιπποκράτους το ζήτημα αντιμετώπισης ρατσιστικών και φασιστικών φαινομένων, κατ’ αρχάς εντός του Κοινοβουλίου και δευτερευόντως σε επίπεδο κοινωνικής διείσδυσης, με αφορμή το περιστατικό με τον Ηλία Κασιδιάρη στη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Προκαταρκτικής εξέτασης. 

Το ΠΑΣΟΚ έχει ζητήσει τη σύγκληση της Διάσκεψης των Προέδρων στην Βουλή, προκειμένου να ληφθούν μέτρα. Στελέχη του ΠΑΣΟΚ επισημαίνουν την ανάγκη άμεσης αντίδρασης σε παραγματικό και όχι σε ρητορικό επίπεδο όπως λένε, των κομμάτων του συνταγματικού τόξου, προκειμένου να υπάρξουν ξεκάθαρες απαντήσεις στην επίδειξη «αντικοινοβουλευτικού τσαμπουκά» των βουλευτών της Χρυσής Αυγής που, όπως εκτιμούν στα ηγετικά κομματικά κλιμάκια της Ιπποκράτους, έχει στόχο να καταστήσει de facto αποδεκτή την αμφισβήτηση της Δημοκρατίας. 

Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ διευκρινίζεται ότι τα κομματικά αιτήματα από τη Διάσκεψη των Προέδρων θα κινηθούν σε τέσσερις άξονες: 

Πρώτον, στην ψήφιση της ολοκληρωμένης νομοθεσίας κατά της ρατσιστικής, κοινωνικής και πολιτικής βίας, βάσει της σχετικής πρότασης νόμου που έχει ήδη κατατεθεί από το ΠΑΣΟΚ. 

Δεύτερον, στην αυστηροποίηση και κυρίως την εφαρμογή των πειθαρχικών κυρώσεων που προβλέπει ο κανονισμός της Βουλής. 

Τρίτον στην ομόθυμη και διαρκή πολιτική καταδίκη των φαινομένων αυτών, από όλες τις δυνάμεις του συνταγματικού τόξου. 

Και τέταρτον στον έλεγχο της διείσδυσης των φιλοναζιστικών και αντιδημοκρατικών αντιλήψεων σε κρίσιμους θεσμικούς χώρους όπως τα σώματα ασφαλείας, η Εκπαίδευση, η Εκκλησία κ.ο.κ. 

Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει και η στοχευμένη κριτική που ασκούν στελέχη της Ιπποκράτους σε συγκεκριμένα πρόσωπα του ΣΥΡΙΖΑ, επικαλούμενοι την πρωινή εικόνα «αρένας» όπως λένε, που εμφάνιζε η Προανακριτική σε σχέση με την απογευματινή συνεδρίαση -από την οποία απουσίαζε η κ. Κωνσταντοπούλου- και την εικόνα «Βουλής των Λόρδων». 

Πάντως, από το ΠΑΣΟΚ εμφανίζονται αιχμηροί και ως προς την κατάσταση που επικρατεί στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ αναφερόμενοι στη διαφορετική εικόνα των δύο έτερων μελών του κόμματος στην Προανακριτική, των κ.κ. 

Δρίτσα και Κοντονή οι οποίοι σε αντίθεση με τη στάση τυς απέναντι στον κ. Βενιζέλο κατά την απογευματινή συνεδρίαση χθες, προχώρησαν στην έκδοση σκληρής ανακοίνωσης το βράδυ σε βάρος του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ. Γεγονός, πίσω από το οποίο, στο ΠΑΣΟΚ «οσμίζονται» δάχτυλο Κωνσταντοπούλου.

.Ο Ανδρέας Παπανδρέου κυβερνά και σήμερα…


Το έργο του Ανδρέα Παπανδρέου ως πρωθυπουργού της χώρας υπερασπίζεται με σθένος ο πρώην στενός του συνεργάτης Γιάννης Καψής.


«Ο Ανδρέας Παπανδρέου κυβερνά και σήμερα, έκανε το ΕΣΥ», υποστηρίζει, σημειώνοντας ότι είμαστε η τρίτη χώρα σε αποτελεσματικότητα ΕΣΥ και χαρακτηρίζοντας κοινωνικό επίτευγμά του τα ΚΑΠΗ.

Δίνοντας εξηγήσεις για τις αιχμές που αφήνει στο βιβλίο του περί …δολοφονίας του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός σημειώνει : «θεωρώ τον θάνατο του Ανδρέα σαν μία δολοφονία κατά δόσεις», κάνοντας λόγο για δύο αντικρουόμενες ιατρικές γνωματεύσεις, μία των Γερμανών και μία των Άγγλων. 

«Ο Κρεμαστινός του έδωσε μία “κάρτα με μονάδες” και αυτές τις εξάντλησε πολύ γρήγορα ο Αντρέας, αν όχι, μπορεί να ήταν ακόμα ζωντανός», λέει, θυμίζοντας πως εγχειρισμένος στην καρδιά έκανε καινούρια προεκλογική εκστρατεία. 
«Εμείς ξέρουμε τι προσπάθεια έκανε για να βγει και να μιλήσει, μία μέρα πριν και μία μετά ήταν άρρωστος. Θα μπορούσε να έχει ζήσει πολύ περισσότερο», λέει…

Όσο για το σημερινό ΠΑΣΟΚ, εκτιμά πως ακόμα υστερεί σε εκείνο τον χείμαρρο που προέρχεται από τη νεολαία, χαρακτηρίζοντας ως το μεγάλο στοίχημα για το κόμμα να βρει τον δρόμο του. 

«Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν ένας πολιτικός που διδάσκεται αλλά δεν αντιγράφεται. Ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Ευάγγελος Βενιζέλος δεν είναι Ανδρέας Παπανδρέου, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν είναι ηγέτες»…

.Αθώα πάσας ευθύνης η...διαπλοκή...


Ο Πρετεντέρης αθωώνει την ...διαπλοκή...
 Ο ΓΑΠ και οι...ξένοι φταίνε για όλα...

Ολόκληρη η διαπλοκή, από μεγαλοδημοσιογράφους-τρωκτικά, τσοντοκαναλάρχες, κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες, αποτυχημένους στη συνείδηση του λαού πολιτικούς ως και τραπεζίτες που ρήμαξαν τους έλληνες πολίτες, μαζεύτηκαν, σήμερα, στην παρουσίαση του βιβλίου του Γιάννη Πρετεντέρη, για την περίοδο 2009-1012, όπου-ούτε λίγο, ούτε πολύ-, ρίχνει όλες τις ευθύνες στην κυβέρνηση του ΓΑΠ...!!
 
Οι πολυποίκιλοι καταστροφείς του ελληνικού λαού μαζεύτηκαν ως ...τιμητές των πάντων, υπό την σκέπη του...Πρετεντέρη...
 Από :
 -Τον Μητσοτάκη και την κορούλα του, την Ντορούλα...
 
-Τον Ψυχάρη και τον υιό του και τον Μπόμπολα, τα αρπαχτικά των μίντια και των δημόσιων έργων...
 -Υπουργούς του Κωστάκη Καραμανλή, όπως τον περιβόητο Παπαθανασίου, που χρέωσε τη χώρα με 60 δις ευρώ μόνο για διορισμούς το 2009...
 
-Τους τραπεζίτες, όπως τον Σάλλα, που τους πληρώνει ο ελληνικός λαός για να διατηρούν κότερα, σαλέ στην Ελβετία και πύργους στην Αγγλία...
 
-Σωρεία κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, που έχουν ξεζουμίσει τον κρατικό κορβανά...
 Μπροστά σε όλους αυτύς, στην μαφία και διαπλοκή τ
ης ελληνικής κοινωνίας, στους άρπαγες του πλούτου του ελληνικού λαού, ο Πρετεντέρης...αποκάλυψε με το βιβλίο του πως υπήρχε και άλλος δρόμος το 2009..
 Οσο για τις ευθύνες ο ΓΑΠ και οι κακοί...γερμανοί...
 Αθώα πάσας ευθύνης η...διαπλοκή...

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.