.Γιούνκερ: Δεν έχω να κάνω νέες προτάσεις, πρέπει οι Έλληνες να ψηφίσουν «ΝΑΙ»

Δεν έχω να κάνω νέες προτάσεις ωστόσο ζητώ από τους Έλληνες να ψηφίσουν «ΝΑΙ» ανέφερε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στις Βρυξέλλες.
Ο επικεφαλής της Κομισιόν σημείωσε ωστόσο ότι δεν υπάρχουν τελεσίγραφα και ότι η ευρωζώνη θα συνεχίσει να έχει 19 μέλη. Χαρακτήρισε δίκαια τη δέσμη μέτρων που πρότειναν οι θεσμοί λέγοντας ότι δεν περιλαμβάνουν περικοπές συντάξεων.   ΄
 «Είμαι υπέρ μιας Ευρώπης της υπομονετικής αναζήτησης του κοινού συμφέροντος όχι της αντιπαράθεσης εθνικών συμφερόντων όχι της αντιπαλότητας εθνικών εγωισμών είπε ο Γιούνκερ.

«Δεν υπάρχει ένα παιχνίδι πόκερ που κάποιος κερδίζει και κάποιος χάνει. Όλοι κερδίζουμε όλοι χάνουμε. Δεν είμαι ευχαριστημένος με το θέαμα που παρουσίασε η Ευρώπη την προηγούμενη εβδομάδα. Αισθάνομαι προδομένος» ανέφερε.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.