.ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΤΤΑΣ:Την 2η Κυριακή στηρίζω Τίνα Καφατσάκη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ζωγραφιώτες και Ζωγραφιώτισσες,
Φίλες και φίλοι,

Πριν από 4 μήνες ξεκινήσαμε ένα όμορφο ταξίδι. Μαζί με νέα παιδιά, απλούς ανθρώπους της κοινωνίας του Ζωγράφου, καταξιωμένους επαγγελματίες της πόλης μας, αυτοδημιούργητους τίμιους Ζωγραφιώτες, ενεργούς συμπολίτες μας από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Επιλέξαμε μία κατεύθυνση χωρίς κομματικές εξαρτήσεις, κόντρα στους μηχανισμούς.
Με μοναδικό εφόδιο την ακεραιότητά μας, τον δημόσιο πολιτικό και συγκροτημένο λόγο μας, καταφέραμε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να μας τιμήσουν με την ψήφο τους και να μας αγκαλιάσουν χιλιάδες Ζωγραφιώτες, τους οποίους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Είμαι απολύτως πεπεισμένος πως ανοίξαμε ένα διαφορετικό δρόμο με νέα χαρακτηριστικά, μια πορεία που δεν σταματάει εδώ αλλά θα συνεχίσει να συνεισφέρει με τη δημιουργική παρουσία της.

Αισθάνομαι πραγματικά υπερήφανος που υπήρξα επικεφαλής αυτής της μοναδικής καθαρής αυτοδιοικητικής επιλογής στην πόλη μας.

Επειδή στη διαδρομή μου έχω μάθει πάντοτε να μιλάω ξεκάθαρα, δηλώνω με αίσθημα ευθύνης πως χωρίς όρους, διαπραγματεύσεις και προαπαιτούμενα, η απόφασή μου για τη δεύτερη Κυριακή είναι η στήριξη με όλες τις δυνάμεις μου στο πρόσωπο της Τίνας Καφατσάκη.

Τιμώ στην πράξη τους αυτοδιοικητικούς αγώνες που έχουμε από κοινού δώσει στο παρελθόν για την πόλη και τις γειτονιές μας, ελπίζοντας πως όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει την ανάγκη της αλλαγής σελίδας στην τοπική αυτοδιοίκηση, με μοναδική κινητήρια δύναμη την ίδια την κοινωνία και όχι τις κομματικές γραμμές και αγκυλώσεις. 

Αντώνης Πέττας,
Επικεφαλής της παράταξης
Ζωγράφου, 19.05.2014

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.