.Στην ταινία «12 χρόνια σκλάβος» το Όσκαρ καλύτερης ταινίας

Το Όσκαρ καλύτερης ταινίας κατά τη διάρκεια της απονομής των φετινών βραβείων της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου που πραγματοποιήθηκε στο Λος Άντζελες απέσπασε η ταινία «12 χρόνια σκλάβος» με το «Gravity» να κερδίζει συνολικά επτά βραβεία, ανάμεσά τους και Σκηνοθεσίας για τον Αλφόνσο Κουαρόν.

Το Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου κέρδισε η Κέιτ Μπλάνσετ για τη «Θλιμμένη Τζάσμιν», ενώ το Α' Ανδρικού Ρόλου ο Μάθιου ΜακΚόναχι για το «Dallas Buyers Club».

«Όταν ήμουν 15 χρονών με ρώτησαν ποιος είναι ο ήρωάς μου. Είπα ο εαυτός μου σε δέκα χρόνια, αυτόν προσπαθώ να φτάσω. Δέκα χρόνια μετά με ξαναρώτησε: Τον έφτασες τον ηρωά σου; Όχι, ακόμα τον κυνηγάω, του απάντησα. Από τότε, κάθε μέρα, κάθε μήνα, κάθε εβδομάδα κυνηγάω κάποιον: τον εαυτό μου. Τουλάχιστον έχω κάποιον να κυνηγάω» είπε ο ΜακΚόναχι.

Το Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου πήγε στον Τζάρεντ Λέτο, όπως αναμενόταν, για τον ρόλο του ως Ρεϊγιόν στο «Dallas Buyers Club».

Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου κέρδισε η Λουπίτα Νιονγκ΄Ο για την ταινία «12 Χρόνια Σκλάβος», που δήλωσε πως, «δεν θα ξεχάσω ότι αυτή η μεγάλη χαρά για μένα συνδέεται με τόσο πόνο για κάποιους άλλους».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.