.'Δώστε μου χρήματα, είμαι έτοιμος να αυτοκτονήσω'', ''δώστε μου χρήματα, αν δεν το κάνετε θα πάω να κλέψω'' ???

Ανθρωποι ως επί το πλείστον Ηρακλειώτες που βρίσκονται σε απόγνωση από τα χρέη *επισκέπτονται καθημερινά τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ.κ. Ειρηναίο και του ζητούν οικονομική βοήθεια.Τους πνίγουν τα χρέη, έχουν οικογένειες που πρέπει να στηρίξουν, δεν βρίσκουν δουλειά, έχουν χάσει το κουράγιο τους, τις ελπίδες τους, έχουν σταματήσει να σκέπτονται λογικά.''Οποιος έρχεται εδώ τον βοηθάμε, δεν τον διώχνουμε'' είπε στην ''Π'' ο Αρχιεπίσκοπος ο οποίος ανέφερε: ''Καθημερινά αυξάνεται ο αριθμός των συμπολιτών μας που ζητά βοήθεια. Είναι αποκαρδιωμένοι άνθρωποι που μου λένε ότι θα αυτο... περισσότερα »

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.