.Στη διάθεση του Τσίπρα η παραίτηση Τατσόπουλου

Την παραίτησή του από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος έθεσε στη διάθεση του Αλέξη Τσίπρα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρος Τατσόπουλος, ο οποίος όπως είπε θα κρατήσει την έδρα.

«Εχω δηλώσει κατ' επανάληψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να με διαγράψει από την κοινοβουλευτική του ομάδα όποτε κρίνει ότι η παρουσία μου εκεί είναι επιζήμια. Για να σας διευκολύνω ακόμη περισσότερο και να σας απαλλάξω από το άγος μιας διαγραφής, έχω θέσει την παραίτησή μου στη διακριτική ευχέρεια του Αλέξη Τσίπρα. Ο ίδιος θα κρίνει εάν και πότε θα την αποδεχτεί» ανέφερε στο προφίλ του στο Facebook ο Π. Τατσόπουλος.

Όπως φαίνεται, η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν οι δηλώσεις του επίσης βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Β. Διαμαντόπουλοu, ο οποίος διερωτήθηκε αν ο Τατσόπουλος είναι «προβοκάτορας ή μ....ας». 

«Είχα πει παλιότερα πως πρόκειται για μ...α ή προβοκάτορα, είχα φτάσει να τείνω προς το δεύτερο, μετά και από το αποψινό είμαι σίγουρος για το δεύτερο...», αναφέρει ο Β. Διαμαντόπουλος.

Ωστόσο, ο Β. Διαμαντόπουλος δεν είναι ο μόνος ο οποίος εκτόξευσε φίλια πυρά με αποδέκτη τον Π. Τατσόπουλο, ο οποίος έχει δεχθεί κατ' επανάληψη αυστηρή κριτική από υψηλόβαθμα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ενίοτε δε χωρίς να κατονομάζεται.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.