.Μια εβδομάδα πριν το Πάσχα ...ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ


Δελτίο Τύπου
Οι εορταστικές εκδηλώσεις της πόλης μας, με ελεύθερη είσοδο.
Με πλήθος εκδηλώσεων, για παιδικό και ενήλικο κοινό, προετοιμάζεται η πόλη μας να γιορτάσει το Πάσχα. Το Ν.Π. του Δήμου μας οργανώνει εκδηλώσεις, γεμάτες με θέατρο, δρώμενα, βυζαντινή μουσική και κατασκευές.
Την Τετάρτη 24 και την Πέμπτη 25 Απριλίου, στις 18:00, θα παρουσιασθεί στο Α΄ και Β΄ ΚΑΠΗ (Κρατερού & Λιβύης – Γράμμου 19 αντίστοιχα) του Δήμου Ζωγράφου, το αριστούργημα του Αλ. Πούσκιν, «Ο ψαράς και το ψάρι», σε δύο εκδηλώσεις για την τρίτη ηλικία.
Την Παρασκευή 26 Απριλίου, στις 20:30, ο Πρωτοψάλτης του Δήμου και Χοράρχης,  Γ. Καμαριάρης, θα ψάλλει Βυζαντινούς Ύμνους, συνοδεία κλιμακίου της χορωδίας «Αντιφωνικό Μέλος». 
Και στις 21:00, η «Σαλώμη» του Όσκαρ Ουάλντ θα χορέψει το χορό των πέπλων, ζητώντας ως αντάλλαγμα το κεφάλι του Ιωάννη του Βαπτιστή. Το δρώμενο που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία της επιμορφώτριας του τμήματος Ρ. Μοσχοχωρίτη και σε μουσική του καθηγητή του Δημοτικού Ωδείου μας, Αγγ. Μαρκιόρι έχει ετοιμάσει το τμήμα των μεσαίων του Θεατρικού Εργαστηρίου του Ν.Π. του Δήμου μας.
Το Σάββατο 27 Απριλίου (Σάββατο του Λαζάρου) είναι αφιερωμένο στα παιδιά. Στην πλατεία Αλεξανδρή (Γαρδένια), στις 11:00, η ομάδα «Αστροναύτες» θα παρουσιάσει τηθεατρική παράσταση, «Μαύρο ψαράκι», βασισμένη στο παραμύθι του Ιρανού παιδαγωγού και συγγραφέα, Σαμάντ Μπεχραγκί. Πρόκειται για την ιστορία του ψαριού, που ενέπνευσε τους δημιουργούς του «Νemo.
 Στις 12:00 «Τα κατσικάκια απεργούν»και αρνούνται να πάρουν το δρόμο για τη σούβλα. Το χιουμοριστικό δρώμενο του Θεατρικού Εργαστηρίου του Ν.Π. του Δήμου μας είναι εμπνευσμένο από το κείμενο της Σ. Γαβριηλίδου και διασκευασμένο από την ομάδα των πρωτοετών, σε σκηνοθεσία Ρ. Μοσχοχωρίτη.
 Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με την κατασκευή πασχαλινής λαμπάδας, με τη βοήθεια των μαθητών και της επιμορφώτριας του Εργαστηρίου Ζωγραφικής, Αντ. Καλύβα.
Καλό Πάσχα σε όλους!

. Για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου... Ο Δήμαρχος Ζωγράφου


Το βιβλίο, ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου. Διδάσκει και μορφώνει, καλλιεργεί τη ψυχή και το νου, καταπραΰνει και ηρεμεί τον άνθρωπο.
Ευγνωμονώ τους αείμνηστους εκπαιδευτικούς και τους γονείς μου, που με έμαθαν να αγαπώ το βιβλίο και το διάβασμα.

Τιμώντας τη μνήμη τους, προτείνω δύο κλασσικά αριστουργηματικά μυθιστορήματα που μου είχαν χαρίσει και «σημάδεψαν» τα σχολικά μου χρόνια:
Οι Άθλιοι , Β. Ουγκώ
Έγκλημα και Τιμωρία, Φ. Μ. Ντοστογιέφσκι

.Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα αιμοδοσίας...ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με φιλοσοφία που επικεντρώνεται στον άνθρωπο και με σύνθημα ζωής «Κάθε σταγόνα αίματος, είναι μια σταγόνα ζωής», ο Δήμος Ζωγράφου σε συνεργασία με εξειδικευμένο προσωπικό του «Λαϊκού Νοσοκομείου Αθηνών» ολοκλήρωσε με επιτυχία και το καθιερωμένο πρόγραμμα αιμοδοσίας.

Η συμμετοχή των εθελοντών αιμοδοτών ξεπέρασε κάθε προσδοκία καθώς συγκεντρώθηκαν πάνω από 60 φιάλες αίμα. Απέδειξαν ότι το να είναι κανείς εθελοντής αιμοδότης ασφαλούς αίματος αποτελεί στάση ζωής, μιας και μια μονάδα αίματος σώζει την ζωή περισσοτέρων από ενός ασθενών.

Ο δήμαρχος της πόλης Κωνσταντίνος Καλλίρης, βρέθηκε στην πλατεία Αλεξανδρή (Γαρδένια), κουβέντιασε με τους αιμοδότες και τους συνεχάρη για τον αλτρουισμό τους και το ενδιαφέρον για το συνάνθρωπο.

Εργαζόμενοι στο δήμο και κάτοικοι της πόλης συμμετείχαν ενεργά στην ημέρα Αιμοδοσίας- αντιλαμβανόμενοι ότι πρόκειται για μια πράξη υπευθυνότητας και πάνω από όλα αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο.

.«Ο σοβαρός λαός δεν ψηφίζει φασίστες, τρελιάρες και ψεκασμένους»


Λάθος θεωρεί το χειρισμό του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση, ο οποίος ζήτησε την παραίτηση του διοικητή του ΟΑΕΔ, ο Θεόδωρος Πάγκαλος σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα fm.

Χρησιμοποιώντας σκληρή γλώσσα ο κ. Πάγκαλος είπε ότι «Όταν ο λαός είναι σοβαρός και δεν ψηφίζει φασίστες της Χρυσής Αυγής, τρελιάρες του ΣΥΡΙΖΑ και ψεκασμένους του Καμμένου, κάνει τις επιλογές του, τιμωρεί και επιβραβεύει συμπεριφορές»

«Θεωρώ αδέξιο το χειρισμό Κικίλια. Αν υπήρχε τέτοιο θέμα, έπρεπε να τεθεί μεγάλο μέρος των οργανισμών αυτών, να γίνουν εισηγήσεις από όλους τους υπουργούς που έχουν πρόβλημα με τον εκπρόσωπο ή πρόεδρο ή επί κεφαλής του κάθε οργανισμού. Θεωρώ ότι δεν έπρεπε να ζητήσει ο υπουργός την παραίτηση. 

Έπρεπε να πάει τον πρωθυπουργό να πει ότι έχει πρόβλημα με τον Κικίλια. Ο πρωθυπουργός βέβαια κρίνεται. Όταν ο λαός είναι σοβαρός και δεν ψηφίζει φασίστες της Χρυσής Αυγής, τρελιάρες του ΣΥΡΙΖΑ και ψεκασμένους του Καμμένου, κάνει τις επιλογές του, τιμωρεί και επιβραβεύει συμπεριφορές» είπε ο κ. Πάγκαλος.

.Σκληραίνει τη στάση του το ΠΑΣΟΚ


Πυκνώνουν τα μαύρα σύννεφα πάνω από την κυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ να κλιμακώνει τη στάση του απέναντι στο Μέγαρο Μαξίμου, απειλώντας ακόμη και με καταψήφιση του πολυνομοσχεδίου...

Όλα ξεκίνησαν χθες όταν κατά τη διάρκεια της σύσκεψης του υπουργού οικονομικών Γ. Στουρνάρα με τους εκπροσώπους των κομμάτων χτύπησε το τηλέφωνο του Φ. Σαχινίδη.

Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν ο Ευ. Βενζέλος. «Συγγνώμη, πρέπει να απαντήσω», είπε σύμφωνα με Τα Νέα ο κ. Σαχινίδης και σήκωσε το τηλέφωνο. 

«Παρακαλώ πρόεδρε», ακούστηκε να λέει. «Βγες έξω από το γραφείο του Στουρνάρα, θέλω να σου μιλήσω”»του είπε ο Βενιζέλος. 

Ο κ. Σαχινίδης βγήκε και ον ρώτησε με αγωνία «Τι είναι πρόεδρε». «Θα μας μέσα και θα απαιτήσεις να περιληφθεί στο πολυνομοσχέδιο διάταξη για μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23% στο 13%. Θα το απαιτήσεις!».

Ο κ. Σαχινίδης επέστρεψε στην αίθουσα και διέκοψε τον Γιάννη Στουρνάρα. «Θέλω να μεταφέρω ένα επίσημο αίτημα του ΠΑΣΟΚ» είπε. «Ποιο είναι αυτό» τον ρώτησε ο Γιάννης Στουρνάρας. «Να περιληφθεί στο πολυνομοσχέδιο η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13%»...

Σύμφωνα με Τα Νέα ο Γιάννης Στουρνάρας τα... έχασε. Στη συνέχεια είπε να το θέσουμε τον Ιούνιο στη διαπραγμάτευση.

Στελέχη της ΝΔ χαρακτηρίζουν «επικοινωνιακό» το θέμα, ενώ κορυφαίο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών δήλωσε ότι «είναι δύσκολο να αλλάξουμε τώρα τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου», καθώς υπάρχει η συμφωνία με την τρόικα.

Υψηλόβαθμοι παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, καταλογίζουν, εμμέσως πλην σαφώς, ευθύνες στις προηγούμενες κυβερνήσεις για τα σημερινά επίπεδα του ΦΠΑ, επισημαίνοντας ότι «τον ΦΠΑ στην εστίαση τον βρήκαμε στο 23%, και για πρώτη φορά και έπειτα από σκληρή διαπραγμάτευση ελπίζουμε να καταφέρουμε να τον μειώσουμε τον Ιούνιο».

Οι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ επιθυμούν, επίσης, να ενταχθούν στη ρύθμιση των 48 δόσεων και όλοι όσοι δημιούργησαν ληξιπρόθεσμες οφειλές το 2013, αλλά και εκείνοι που έχουν ήδη υπαχθεί σε δυσμενέστερη ρύθμιση και είναι συνεπείς. 

Τέλος, ζητούν να υπάρξει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους τους ανασφάλιστους πολίτες. Σύμφωνα με τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, θα επιδώσουν αύριο στο υπουργείο Οικονομικών διατάξεις με τις προτάσεις τους, ενώ η στάση τους κατά την ψηφοφορία στη Βουλή θα αποφασιστεί από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος, χωρίς, πάντως, να διαφαίνεται επί του παρόντος τάση καταψήφισης του πολυνομοσχεδίου.

Από την πλευρά τους, τα στελέχη της ΝΔ ζητούν να υπάρχει βελτίωση στον φόρο στα ακίνητα εφέτος (που θα αντικαταστήσει το ΕΕΤΗΔΕ) και ειδικότερα, να γίνει μεγαλύτερη μείωση για τις περιοχές με χαμηλότερες τιμές ζώνης.

Για το ίδιο θέμα, τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ ζητούν να μην πληρώσουν το λεγόμενο «χαράτσι» οι μακροχρόνια άνεργοι και οι οικογένειες χωρίς έστω έναν εργαζόμενο.

 Παράλληλα, προτείνουν να ενταχθούν στη ρύθμιση για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των ιδιωτών προς τις εφορίες και τα ταμεία και οι οφειλές προς τους δήμους, αν και το χαρακτηρίζουν δύσκολο νομοτεχνικά ως προς την υλοποίησή του. 

Ακόμα, για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων (που, επίσης, αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση), οι εκπρόσωποι της ΔΗΜΑΡ δηλώνουν ότι «ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες». 

Πάντως, όπως επεσήμαναν, δεν τίθεται θέμα από τη ΔΗΜΑΡ για ριζική άρνηση επί του πολυνομοσχεδίου, όπως έγινε με τις αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς.

.Πώς λειτουργούσε η «μαφία των φαρμάκων»


Σε όλη την Ελλάδα είχε απλώσει τα δίχτυα της η «συμμορία των φαρμάκων» που έπεσε στον ιστό της Ελληνικής Αστυνομία και του ΣΔΟΕ. 

Στο πολυδαίδαλο κύκλωμα εμπλέκονται γιατροί, ιατρικοί επισκέπτες, φαρμακευτικές εταιρείες, κλινικές, φαρμακεία και φαρμακαποθήκες. 

Όπως αναφέρουν τα Νέα, τουλάχιστον τρεις γυναικολόγοι στη Θεσσαλονίκη είχαν συλληφθεί μέχρι χτες το βράδυ και 15 άτομα είχαν προσαχθεί στο Δικαστικό Μέγαρο της πόλης, ενώ ακόμα δύο προσαγωγές είχαν γίνει στην Αθήνα. 

Μεταξύ των προσαχθέντων είναι γιατροί και υπάλληλοι φαρμακευτικών εταιρειών που κατηγορούνται ότι λειτουργούσαν με δύο τρόπους: 

από τη μία άδειαζαν την ελληνική αγορά από ακριβά φάρμακα και τα πουλούσαν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, και από την άλλη εισήγαγαν παράνομα φάρμακα που χρησιμοποιούνται για την εξωσωματική γονιμοποίηση και δεν είναι εγκεκριμένα από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων. 

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, τα παράνομα φάρμακα και σκευάσματα εισάγονταν από την Τουρκία και στη συνέχεια διοχετεύονταν σε ενδιαφερόμενους κλινικών, γιατρών και φαρμακείων. «Ενδιάμεσοι» στη διακίνηση φέρονται υπεύθυνοι φαρμακευτικών εταιρειών και αποθηκών. 

Αξιωματικοί που μίλησαν στην εφημερίδα «Το Έθνος» είπαν ότι τα μέλη της σπείρας είχαν στήσει εταιρεία μαϊμού στη Θέρμη Θεσσαλονίκης. 

Οι υπεύθυνοι της επιχείρησης αγόραζαν ακριβά φάρμακα, κυρίως αντικαρκινικά, από τα φαρμακεία παράνομα, δημιουργώντας και τεχνητή έλλειψη ώστε να γίνουν νέες παραγγελίες. 

Στη συνέχεια έβγαζαν παράνομα σε χώρες όπως η Σουηδία και η Γερμανία τα συγκεκριμένα σκευάσματα, τα οποία πωλούνταν ακόμα ακριβότερα στις αγορές. Με αυτόν τον τρόπο γλίτωναν χιλιάδες ευρώ από δασμούς και επιπλέον κέρδος από τη διαφορά τιμής

.Ντόρτμουντ-Ρέαλ Μαδρίτης 4-1, με σφραγίδα Λεβαντόφσκι


Μία εκπληκτική ποδοσφαιρική παράσταση με πρωταγωνίστρια τη Ντόρτμουντ, παρακολούθησαν περίπου 67.000 θεατές που βρέθηκαν στο "Βεστφάλεν". Η Μπορούσια νίκησε 4-1 τη Ρεάλ Μαδρίτης στον ημιτελικό του Τσάμπιονς Λιγκ και βρίσκεται πολύ κοντά στην πρόκριση στον τελικό του Λονδίνου. Η ρεβάνς θα γίνει την επόμενη Τρίτη στο "Σαντιάγκο Μπερναμπέου" της Μαδρίτης.

Στην παράσταση αυτή, αδιαφιλονίκητος σούπερ σταρ ήταν ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι. Ο Πολωνός, που ίσως το καλοκαίρι ακολουθήσει τον συμπαίκτη του Μάριο Γκέτσε στη Μπάγερν, έγινε ο πρώτος παίκτης που σημειώνει τέσσερα γκολ σε ημιτελικό Τσάμπιονς Λιγκ. 

Ανοιξε το σκορ στο 8΄, ενώ πέτυχε χατ-τρικ μέσα σε 16 λεπτά στο δεύτερο ημίχρονο, με προβολή στο 50΄, δυνατό σουτ στο 55΄ και πέναλτι (που κέρδισε ο Ρόις από τον Αλόνσο) στο 66΄. 

Ετσι, ο Λεβαντόφσκι έφτασε τα 10 γκολ στο φετινό Τσάμπιονς Λιγκ, δύο λιγότερα από τον Κριστιάνο Ρονάλντο ο οποίος είχε ισοφαρίσει στο 43ο λεπτό, από σοβαρό λάθος του Χούμελς και ασίστ του Ιγκουαϊν. 

Ουσιαστικά το λάθος αυτό του Γερμανού αμυντικού, είναι αυτό που χωρίζει τη Ρεάλ από τη Μπαρτσελόνα, το σημερινό 4-1 από τη χθεσινή συντριβή (4-0) των Καταλανών στο Μόναχο. 

Η "Βασίλισσα" καλείται πλέον να επαναλάβει το επιτευγμα της Λα Κορούνια, της μοναδικής ομάδας η οποία ανέτρεψε το εις βάρος της 4-1 και με 4-0 επί της Μίλαν στο "Ριαθόρ", προκρίθηκε στους ημιτελικούς το 2004.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.