.Χ. Πάχτας: Ξέρουμε ποιοι είναι οι κουκουλοφόροι


«Οι κουκουλοφόροι είναι γνωστοί, είναι ντόπιοι και ξένοι, τους έχουμε δει, ξέρουμε ποιοι είναι» δήλωσε στον Α989 ο Δήμαρχος Αριστοτέλη ,Χρήστος Πάχτας και πρόσθεσε ότι «ενώ η κοινωνία έχει αγκαλιάσει την επένδυση, υπάρχει μια μειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ και κάποιων δυνάμεων που δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσουν τους νόμους του κράτους».

«Υπάρχει το δικαίωμα της αντίδρασης δεν μπορούμε όμως να επιτρέψουμε την επικράτηση του νόμου της κουκούλας, του εκφοβισμού και της τρομοκρατίας των πολιτών…η κα Ιγγλέζη είναι μέρος αυτού του προβλήματος. 

Και τον Οκτώβρη οι ίδιοι κουκουλοφόροι μαζί με βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και μαζί με μη κουκουλοφόρους έκαψαν 50στρέματα, κατέστρεψαν αυτοκίνητα της πυροσβεστικής που πήγαν να σβήσουν τις φωτιές, χτύπησαν τους πάντες, διέλυσαν τα πάντα. Συνυπήρχε η κα Ιγγλέζη με άλλους 5 συναδέλφους και μαζί με κουκουλοφόρους» είπε χαρακτηριστικά.

Για τα όσα του καταλόγισε η κα Ιγγλέζη μέσα από τον Α989 ο κος Πάχτας απάντησε «αυτή είναι η εύκολη λάσπη. Επιχειρήματα έχουμε; Έχουμε να επιλέξουμε μεταξύ της ανάπτυξης των μεταλλείων με σεβασμό στο περιβάλλον και της μη ανάπτυξης της περιοχής μας με καταστροφή τους περιβάλλοντος, γιατί ποιος θα απομακρύνει τις χαβούζες που εδώ και δεκαετίες έχουν δημιουργηθεί, ποιός θα καταπολεμήσει τα όξινα νερά; Γιατί δεν έρχεται η κα Ιγγλέζη στο δημοτικό συμβούλιο να το συζητήσει μαζί μας; 

Γιατί δεν έρχονται στην τοπική τηλεόραση όταν τους καλούμε μόνο κάνουν αυτή τη σπίλωση συνειδήσεων; Υπάρχει κανείς που μπορεί να ενδιαφέρεται πιο πολύ από μας για τη φύση μας; Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ που έρχεται κάθε φορά από την Καστοριά εδώ πέρα ή οι βουλευτές τους ΣΥΡΙΖΑ που έρχονται από όλη την Ελλάδα ενδιαφέρονται περισσότερο από εμάς που ζούμε εδώ»;

Ο δήμαρχος Αριστοτέλη πρόσθεσε «έχουμε δει και χειρότερα…Πήγαν να μας κάψουν ζωντανούς, δεν μας έκλεισαν το ρεύμα για να πάρουμε φωτιά στο δημαρχείο; Δεν πυρπόλησαν το λεωφορείο των εργαζομένων που μεταφέρονταν στη δουλειά; Δεν κατέστρεψαν το ΑΤ Ιερισσού δυο φορές; 

Δεν προπηλακίζουν τα παιδιά στα σχολεία; Τι να πει κανείς;»
 και τόνισε ότι «πρόκειται για ένα από τα 5 μεγαλύτερα μεταλλευτικά πεδία του πλανήτη, αν υπάρχει Μακεδονικός πολιτισμός στηρίχθηκε στα μεταλλεία τα δικά μας. Ο τόπος μας χωράει όλους. Η ευθύνη η δική μας είναι να υπάρχει κοινωνικός έλεγχος για να υλοποιηθούν οι περιβαλλοντικοί όροι»

.«Δίχτυ» προστασίας αποφάσισε η κυβέρνηση


Πακέτο στήριξης ανέργων, ευπαθών ομάδων και δανειοληπτών αποφάσισαν οι αρχηγοί στη χθεσινοβραδινή σύσκεψη με στόχο να περιορίσουν τη λαίλαπα που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια Ελληνες που ζουν με ελάχιστο ή χωρίς εισόδημα. 

Στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και της κοινωνικής πολιτικής θα κινηθούν και οι συζητήσεις του πρωθυπουργού με τον γάλλο πρόεδρο Ολάντ σήμερα το μεσημέρι στο Μαξίμου. 

Το δίχτυ προστασίας που συζητούσαν εδώ και καιρό οι κ.κ. Βενιζέλος και Κουβέλης επιχειρώντας να αναδείξουν και τον κεντροαριστερό χαρακτήρα των κομμάτων τους τέθηκε επί τάπητος παρουσία και των δύο συναρμόδιων υπουργών Οικονομικών και Εργασίας. 

Η κυβέρνηση αναγνωρίζει ότι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για ενισχύσεις, αλλά με βάση τη συμφωνία των αρχηγών το πακέτο περιέχει δράσεις ανακούφισης ειδικών ομάδων.

Κυρίαρχο θέμα η ρευστότητα και πίεση προς τις τράπεζες να αρχίσουν να διευκολύνουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις, να αποπληρώνουν δάνεια και υποχρεώσεις προς Ταμεία και Εφορία. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι το ΕΤΕΑΝ ενώ ανακοίνωσε πρόγραμμα εδώ και ένα μήνα για κίνηση κεφαλαίων και εγγυήσεις ακόμη δεν υλοποιείται και δεν έχει προκηρυχθεί. Επιπλέον αναζητείται λύση χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα στις τράπεζες να υπάρξουν προγράμματα διακανονισμού στεγαστικών δανείων που είναι κόκκινα.

Για τους ανέργους αποφασίστηκε να προωθηθούν ειδικά προγράμματα και μάλιστα αναζητείται λύση ώστε να μπορεί να εργάζεται σε κάθε οικογένεια τουλάχιστον ένα μέλος αν οι άλλοι είναι άνεργοι. 

Σε κάθε περίπτωση αποφασίστηκε ότι όλοι οι άνεργοι και οι οικογένειες τους θα έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έστω και εάν δεν έχουν συμπληρώσει τον απαραίτητο αριθμό ενσήμων. Ακόμη για τους αναπήρους θα υπάρξει μέριμνα να εκδίδεται το βοήθημα ή και η σύνταξη και εάν προκύπτει στη συνέχεια ζήτημα από τις επιτροπές να επιστρέφονται τα χρήματα.

Στο τραπέζι μπήκε και το θέμα της ρύθμισης των οφειλών στις Εφορίες και τα ασφαλιστικά ταμείακαθώς όλοι ομολογούν ότι πλέον και οι πολίτες που θέλουν να πληρώσουν δεν έχουν τη δυνατότητα λόγω των μειώσεων των μισθών και της υπερφορολόγησης. Ουσιαστικά η μεσαία τάξη αρχίζει και αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα και μόνο με διευκολύνσεις μπορεί να ανταπεξέλθει.

Αν δεν μαζευτούν τα έσοδα τότε το πρόγραμμα θα αποτύχει και η κυβέρνηση δεν θα μπορεί να σταθεί λέει υπουργός που πιέζει το οικονομικό επιτελείο να ξεκαθαρίσει το θέμα με την τρόικα το συντομότερο δυνατόν. 

Οι αρχηγοί πάντως συμφώνησαν να επιταχυνθεί το πρόγραμμα των μετακινήσεων και της διαθεσιμότητας στο Δημόσιο τομέα ώστε να αποφευχθεί πίεση της τρόικας για απολύσεις, με εξαίρεση τις απολύσεις επίορκων υπαλλήλων.

.Στην έξοδο 25.000 τραπεζικοί υπάλληλοι


Δραματική συρρίκνωση του προσωπικού των τραπεζών δρομολογείται μέχρι το 2015. 

Σύμφωνα με το Έθνος, εκτός υπηρεσίας θα βρεθούν 25.000 εργαζόμενοι, αφού με τις συγχωνεύσεις και τις εξαγορές σταματά η λειτουργία 1.000 έως 1.400 καταστημάτων. Στο μέτωπο των αποδοχών οι προτεινόμενες περικοπές φτάνουν το 20%. 

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, κατάργηση επιδομάτων, όπως είναι το επίδομα γάμου, ισολογισμού και ξένης γλώσσας, θα ζητήσουν οι τράπεζες από την ΟΤΟΕ, με στόχο να μειωθούν οι αποδοχές των τραπεζοϋπαλλήλων κατά 18% με 20%.

Και παράλληλα καλούν την ΟΤΟΕ να κινηθεί με γνώμονα τη διατήρηση θέσεων εργασίας, αφού, όπως παραδέχονται οι τραπεζίτες, μέχρι το 2015 θα υπάρξει δραματική συρρίκνωση στο προσωπικό των τραπεζών, που μπορεί να φτάσει τις 25.000 αποχωρήσεις, ενώ οι συνενώσεις στον κλάδο θα βάλουν «λουκέτο» σε 1.000 με 1.400 καταστήματα.

Σε ό,τι αφορά την κλαδική σύμβαση εργασίας, η πρόταση των τραπεζών -σύμφωνα με πληροφορίες- θα περιλαμβάνει την κατάργηση επιδομάτων, όπως είναι το επίδομα γάμου, που αντιστοιχεί στο 10% του βασικού μισθού, και το επίδομα ισολογισμού.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, οι εκπρόσωποι των τραπεζών στη διαπραγμάτευση με την ΟΤΟΕ, θα επιδιώξουν να πιάσουν τον στόχο της μείωσης του 18% μέσα από καταργήσεις ή περικοπές επιδομάτων, ώστε να μη χρειαστεί να μπει μαχαίρι στις βασικές αποδοχές.

.Απεργιακό μπλακ άουτ την Τετάρτη

Σε απεργιακό κλοιό αναμένεται να τεθεί η χώρα την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, καθώς, ένας προς ένας, οι διάφοροι κλάδοι ανακοίνωσαν συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. 

Με απεργίες και στάσεις εργασίας θα συμμετάσχουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας στην 24ωρη απεργία.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, τα τρόλεϊ δεν θα κινούνται μεταξύ 11:00 -16:00. 

Σήμερα έχουν 24ωρη απεργία οι δημοσιογράφοι.

Την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας το πρωί και το βράδυ, και έτσι τα λεωφορεία θα κινούνται μεταξύ 09:00-21:00. 

Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται έως τις 10:00 π.μ., ενώ τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 20:00.

Κανένα δρομολόγιο του ΟΣΕ και του Προαστιακού δεν θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου λόγω 24ωρης απεργίας των μελών της Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.

Την ίδια μέρα, δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια της γραμμής 3 του Μετρό στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, αλλά και στην εμπορική λειτουργία των λιμανιών, αναμένεται να προκαλέσει η 24άωρη απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, καθώς τη συμμετοχή σε αυτήν έχουν αποφασίσει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), η Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και ο Σύνδεσμος Εποπτών και Αρχιεργατών ΟΛΠ, αλλά και η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών πλοίων (ΠΕΠΡΝ).

Λόγω της απεργίας της ΠΝΟ, τα πλοία την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας.

Δάσκαλοι και καθηγητές συμμετέχουν στην απεργία της ΑΔΕΔΥ- ΓΣΕΕ, όπως ήδη έχουν ανακοινώσει οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ.

Με ανακοίνωση της η ΠΟΕ – ΟΤΑ κάλεσε τους εργαζόμενους της τοπικής αυτοδιοίκησης να πάρουν μέρος στην γενική απεργία της Τετάρτης 20/2/2013 που έχουν προκηρύξει από κοινού ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. 

Θα προηγηθεί συγκέντρωση των εργαζομένων στους Δήμους και θα ακολουθήσει συμμετοχή τους στο συλλαλητήριο στις 10.30 το πρωί έξω από τα γραφεία της Ομοσπονδίας στην πλατεία Καραϊσκάκη.

Σε ό, τι αφορά τη συμπρωτεύουσα, η Διοίκηση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης κάλεσε τους εργαζόμενους της πόλης να πάρουν μαζικά μέρος στην 24ωρη Γενική Απεργία, δίνοντας το παρόν στη συγκέντρωση στις 10:30 της Τετάρτης μπροστά στο Εργατικό Κέντρο.

Στο ίδιο κλίμα κινούνται και οι δικηγόροι όλης της Ελλάδας, την Τετάρτη, σύμφωνα με απόφαση της συντονιστικής επιτροπής των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος. Στην 24ωρη απεργία συμμετέχουν και οι νοσοκομειακοί γιατροί, με απόφαση της ΟΕΝΓΕ, όπως επίσης και οι εφοριακοί όλης της χώρας.

Με απόφαση των Ομοσπονδιών παραγωγών και επαγγελματιών λαϊκών αγορών, όλες οι λαϊκές αγορές της χώρας θα παραμείνουν κλειστές την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου.

Συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργία αποφάσισαν και οι εργαζόμενοι της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ

.Φάκελος με σφαίρα στον Μέργο


Ένας ακόμα φάκελος που περιείχε σφαίρα εντοπίστηκε σήμερα στις 11.45 το μεσημέρι, στο γραφείο του γ.γ. του υπουργείου Οικονομικών, Γ. Μέργου, ο οποίος πριν λίγες μέρες προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, λέγοντας ότι οι κατώτατοι μισθοί παραμένουν σε υψηλό επίπεδο στην Ελλάδα.

Στον απόηχο αυτής της δήλωσης το γραφείο του «πολιορκήθηκε» από νεολαίους και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, προκαλώντας την επέμβαση των ΜΑΤ, που καταγγέλθηκαν για άσκηση υπερβολικής βίας.

Όταν ανοίχθηκε ο φάκελος διαπιστώθηκε ότι μέσα υπάρχει μία σφαίρα των 9 χιλιοστών, καθώς και κείμενο που απευθυνόταν στον παραλήπτη και σύμφωνα με τον οποίο τον απειλούσαν ότι θα τον σκοτώσουν. Ο φάκελος παρελήφθη από την κρατική ασφάλεια και διενεργείται προανάκριση.

Ανάλογο περιστατικό είχε καταγραφεί πριν περίπου μια εβδομάδα, όταν φάκελος με σφαίρα είχε φτάσει στο γραφείο του υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα. Το φάκελο είχε στείλει η οργάνωση Κρητική Επανάσταση.

Η ίδια οργάνωση έστειλε πρόσφατα τέσσερις αντίστοιχους φακέλους στις εφορίες Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και Χανίων στην Κρήτη.

.Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα η επίσκεψη Ολάντ στην Αθήνα


 Οι εξελίξεις στην ελληνική οικονομία, οι επιπτώσεις του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής στην παρατεταμένη ύφεση και κυρίως οι πολιτικές για την Ανάπτυξη θα βρεθούν αύριο στο επίκεντρο των συζητήσεων που θα έχει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τον πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος πραγματοποιεί ημερήσια επίσκεψη στη χώρα μας.
   
Για την ελληνική κυβέρνηση, η επίσκεψη συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης στην προσπάθειά της να σταθεροποιήσει την πορεία της Οικονομίας και να επαναφέρει τη χώρα σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης.
   
Ο κ. Ολάντ, ο οποίος ανταποκρίθηκε σε πρόσκληση που του είχε απευθύνει ο Έλληνας πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής του περασμένου Νοεμβρίου θα συνοδεύεται από ομάδα επιχειρηματιών, οι οποίοι ήδη δραστηριοποιούνται στην χώρα μας.
   
«Έρχομαι για να προσφέρω τη στήριξή μας» δήλωσε ο κ. Ολάντ σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Τα Νέα» και πρόσθεσε: «έρχομαι για να δηλώσω την διαθεσιμότητα της Γαλλίας να συμβάλλει στην ανάπτυξη με την συνεργασία των διοικητικών μας μηχανισμών, τη δέσμευση των γαλλικών επιχειρήσεων, την κινητοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων».

 Παρουσία του Φρανσουά Ολάντ και του Αντώνη Σαμαρά θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα συνάντηση των Γάλλων και Ελλήνων επιχειρηματιών, την οποία διοργανώνει ο ΣΕΒ σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
   
Στο πλαίσιο της συνάντησης θα υπογραφεί συμφωνία για την ίδρυση Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας-Γαλλίας μεταξύ του ΣΕΒ και του αντίστοιχου γαλλικού συνδέσμου MEDEF.

.Το Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης του ΠΑΣΟΚ παρουσίασε ο Ευ. Βενιζέλος


«Καμία χώρα με αξιοπρέπεια δεν ανέχεται έξωθεν επιβεβλημένες λύσεις. Έχει σημασία να προχωρήσουμε από το μνημόνιο στο δικό μας ενδογενές, εθνικό σχέδιο ανασυγκρότησης». 

Αυτό τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, παρουσιάζοντας τις προτάσεις του Κινήματος για το Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης, σε συνάντηση με τους βασικούς παραγωγικούς φορείς και κοινωνικούς εταίρους, στο πλαίσιο του προσυνεδριακού διαλόγου της παράταξης, στην Ιπποκράτους.

Ο κ. Βενιζέλος σημείωσε ότι οι εταίροι μας «πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν μπορούν να ληφθούν πρόσθεταμέτρα δημοσιονομικού και εισοδηματικού χαρακτήρα», γιατί «δεν τα αντέχει η Βουλή, η κοινωνία και η πραγματική οικονομία».

Αναφερθείς στα διλήμματα που υπήρχαν το 2009, είπε ότι δεν υπήρχε «καλή και κακή επιλογή», μόνο «κακή και καταστροφική», ότι δεν υπήρχε εναλλακτική επιλογή και πως η άλλη πολιτική ήταν ολέθρια. 

Συνεχίζοντας, υποστήριξε ότι προεκλογικά και μετά τις διπλές εκλογές και η ΝΔ και η ΔΗΜΑΡ προσχώρησαν στη λογική αυτή, ενώ προσέθεσε πως «και η ίδια η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ με τη στάση της στο εξωτερικό, λέει εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος».

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.