.Αίτημα ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξ. Ελλήνων και ΚΚΕ για αναβολή συνεδρίασης της Βουλής


Αποχώρησαν το πρωί, από τη συνεδρίαση της Βουλής, η κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων καθώς τα μέλη τους συμμετείχαν στις απεργιακές κινητοποιήσεις, όπως ανακοίνωσαν, με την έναρξη της συνεδρίασης της Ολομέλειας, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης και ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ Πάνος Καμμένος. 

Το αίτημα να μη συνεδριάσει η Βουλή έθεσε, επίσης, και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Δ. Παπαδημούλης, ο οποίος, ωστόσο, δεδομένης της άρνησης του προεδρείου, να γίνει δεκτό, παρέμεινε με μικρή αντιπροσωπεία.

«Η Δημοκρατία θέλει το Κοινοβούλιο ανοιχτό», τόνισε η αντιπρόεδρος της Βουλής Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά η οποία αφενός αιτιολόγησε ότι δεν είναι δυνατό να μην γίνει η συνεδρίαση καθώς αυτή είναι η απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων, 

διαφώνησε δε και με την ουσία του αιτήματος. Απάντησε μάλιστα και στον πρόεδρο των ΑΝΕΛ, κόμμα με το οποίο εκλέγεται βουλευτής, τονίζοντας πως η αποσταθεροποίηση είναι πιθανή όταν το Κοινοβούλιο δεν είναι ανοιχτό.

Από τη ΝΔ, ο Νικήτας Κακλαμάνης δήλωσε ότι καλύφθηκε πλήρως από την τοποθέτηση του προεδρείου, ενώ εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ η κ. Χριστοφιλοπούλου ανέφερε πως η Βουλή δεν είναι χώρος εργασίας, αλλά εκπροσώπησης του λαού. Ο Χρ. Παππάς από τη Χρυσή Αυγή ανέφερε πως «οι 'Ελληνες εθνικιστές δεν θα καπελώσουν τον αγώνα των εργαζόμενων».

Εξάλλου, ο κ. Καμμένος αφού απέδωσε τιμή στον Παύλο Μπακογιάννη, ημέρα επετείου της δολοφονίας του, ανέφερε πως δεν μπορεί να συνεδριάζει η Βουλή και ο πρόεδρος να τελεί υπό αναστολή. 'Η θα πρέπει να ασκεί πλήρως τα καθήκοντά του ή όχι, είπε και κάλεσε τον κ. Μεϊμαράκη να προσέλθει στην Ολομέλεια. 

Στον κ. Καμμένο απάντησε ο Νικήτας Κακλαμάνης ο οποίος, σε έντονο τόνο, είπε πως ο αν κ. Καμμένος θέτει θέμα μομφής για τον πρόεδρο της Βουλής να το πράξει θεσμικά όχι να αφήνει σκιές, την στιγμή που ο ίδιος ο κ. Μεϊμαράκης ζήτησε την άμεση διαλεύκανση της υπόθεσης.

Η Εύη Χριστοφιλοπούλου από το ΠΑΣΟΚ, ζήτησε να δοθεί στη δημοσιότητα ο φάκελος της υπόθεσης που αφορά τα πολιτικά πρόσωπα.

.Συμβολική κατάληψη του γραφείου του περιφερειάρχη Πελοποννήσου από το ΠΑΜΕ


Συμβολική κατάληψη στο γραφείο του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, στην Τρίπολη, πραγματοποίησαν το μεσημέρι στελέχη του ΠΑΜΕ Αρκαδίας μετά την απεργιακή συγκέντρωση που πραγματοποίησε το ΠΑΜΕ στην πλατεία Πετρινού.
Το ΠΑΜΕ προχώρησε στην κατάληψη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την υπογραφή σύμβασης της περιφέρειας Πελοποννήσου, με τη ΡΑΕ, για τα δίκτυα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο περιφερειακός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης και μέλος του ΠΑΜΕ Βαγγέλης Γούργαρης, με δηλώσεις του σημείωσε πως «η πλειοψηφία της περιφέρειας Πελοποννήσου, 
οι σύμμαχοί της κι ο περιφερειάρχης, πρωταγωνιστούν στην παράδοση της ηλεκτρικής ενέργειας, στο μεγάλο κεφάλαιο για να κερδοσκοπεί σε βάρος του λαού. 

Μέχρι στιγμής έχουν εγκρίνει εγκατάσταση μονάδων παραγωγής ενέργειας στην περιφέρεια, από ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά πάρκα, συνολικής ισχύος 2.500 MW. 
Πρόκειται για τεράστια ισχύ, τετραπλάσια και πλέον της συνολικής ισχύος του ενεργειακού κέντρου της Μεγαλόπολης που είναι 600 MW».

.Δ. Αβραμόπουλος: Στηρίζουν την Ελλάδα οι Ηνωμένες Πολιτείες


Έκφραση συμπαράστασης από τις Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα, διαπιστώθηκε από αναφορές του Αμερικανού προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα και της υπουργού Εξωτερικών, Χίλαρι Κλίντον.
Κατά την καθιερωμένη δεξίωση που παρέθεσε το προεδρικό ζεύγος των ΗΠΑ, προς τιμή των επικεφαλής των αντιπροσωπειών που συμμετέχουν στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, 

και υποδεχόμενος τον υπουργό Εξωτερικών, Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Αμερικανός ηγέτης εξέφρασε την πλήρη υποστήριξή του στις προσπάθειες που καταβάλλει η κυβέρνηση και ο λαός της Ελλάδας για να αντιμετωπίσουν και να ξεπεράσουν την οικονομική κρίση.

Επίσης, η υπουργός Εξωτερικών, Χίλαρι Κλίντον, κατά την 30λεπτη συνάντηση που είχε στη Νέα Υόρκη με τον κ. Αβραμόπουλο, 
σήμερα το πρωί (ώρα Ελλάδας), μίλησε για τις "άριστες σχέσεις" μεταξύ των δυο χωρών, ευχόμενη να ξεπεραστούν τα προβλήματα, ενώ παράλληλα εξέφρασε την υποστήριξή της στον αγώνα των Ελλήνων.

Μετά τη συνάντηση, ο κ. Αβραμόπουλος δήλωσε ότι ο "μαραθώνιος των επαφών" στη Γενική Συνέλευση συνεχίστηκε με συνάντηση που είχε με την υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, Χίλαρι Κλίντον, 

και με την οποία "είχαμε μια ουσιαστική, ειλικρινή και εγκάρδια συζήτηση που κράτησε αρκετά και κάλυψε όλο το φάσμα των θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος", όπως επισήμανε χαρακτηριστικά.

.Αντίθετη η ΕΣΕΕ στις προωθούμενες φορολογικές ρυθμίσεις


Την αντίθεσή της στις προωθούμενες φορολογικές ρυθμίσεις περί ελεύθερων επαγγελματιών και ΜμΕ εκφράζει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, με ανοικτή επιστολή της προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.
Όπως σημειώνεται στην επιστολή, "με απορία πληροφορούμαστε καθημερινά μέσω των «διαρροών» του υπουργείου τις προθέσεις του οικονομικού επιτελείου να καταργήσει το αφορολόγητο στους ελεύθερους επαγγελματίες και να προωθήσει έναν ενιαίο φόρο της τάξεως του 25% ή 30% από το πρώτο ευρώ. 

Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι ασκούντες επιχειρηματική δραστηριότητα ως ατομικές επιχειρήσεις δεν θα αντιμετωπίζονται πλέον φορολογικά ως φυσικά πρόσωπα αλλά ως νομικά πρόσωπα με επιπλέον επιβαρύνσεις. 

Αυτό σημαίνει ότι πλήττονται κατά βάση μικρομεσαίες ατομικές επιχειρήσεις με μικρό επίπεδο κερδών από 34.000 ως 37.000 ευρώ, οι οποίες φορολογούνταν έως τώρα με συντελεστή κάτω του 20%.

 Εάν υιοθετηθεί δε συντελεστής 30% θα πληγούν βάναυσα όλες οι επιχειρήσεις με επίπεδο κερδών 75.000-82.000 ευρώ. Δηλαδή θα κυνηγήσετε τη φοροδιαφυγή, σκοτώνοντας τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και θα αφανίσετε την μεσαία τάξη που έτσι κι αλλιώς είναι είδος προς εξαφάνιση στις μέρες μας".

.Συγκρούσεις διαδηλωτών - αστυνομικών στη Μαδρίτη


Συγκρούσεις ξέσπασαν την Τρίτη στη Μαδρίτη μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομικών στη συγκέντρωση χιλιάδων διαδηλωτών, κυρίως μέλη του κινήματος των "Αγανακτισμένων", που είχαν συγκεντρωθεί κοντά στο κοινοβούλιο φωνάζοντας συνθήματα όπως "Παραιτηθείτε!". 

Αύριο, αναμένεται να ανακοινώσει ο Ισπανός πρωθυπουργός, Μαριάνο Ραχόι, τον προϋπολογισμό του 2013, μαζί με ένα νέο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων, ένα συνολικό πακέτο το οποίο, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι το προτελευταίο στάδιο, πριν η χώρα καταφύγει στο μηχανισμό διάσωσης.

.Mε ψηφιακή εξαφάνιση κινδυνεύει και η ελληνικήγλώσσα


Η 26η Σεπτεμβρίου έχει καθιερωθεί από το Συμβούλιο της Ευρώπης ως η Ευρωπαϊκή Ημέρα των Γλωσσών, αλλά, σύμφωνα με μια νέα ευρωπαϊκή επιστημονική έκθεση, οι 21 από τις 30 γλώσσες της Ευρώπης -μεταξύ των οποίων και η ελληνική- αντιμετωπίζουν κίνδυνο ψηφιακής εξαφάνισης. Η έρευνα κρούει τον κώδωνα κινδύνου, καθώς διαπίστωσε ότι η ψηφιακή βοήθεια για τις περισσότερες ευρωπαϊκές γλώσσες είναι ελλιπής ή απολύτως ανύπαρκτη για τους χρήστες.

Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών αποσκοπεί στο να αναδείξει τη σημασία της διατήρησης και ενίσχυσης της πλούσιας γλωσσικής και γενικότερα πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης. 

Η έκθεση, με την μορφή μιας σειράς Λευκών Βίβλων (με τίτλο «Γλώσσες στην Ευρωπαϊκή Κοινωνία της Πληροφορίας»), από το επιστημονικό δίκτυο ΜΕΤΑ-ΝΕΤ, 
το οποίο συνενώνει 60 ερευνητικά κέντρα σε 34 χώρες, επισημαίνει ότι οι γλώσσες που μιλιούνται από σχετικά μικρό ανθρώπων, κινδυνεύουν επειδή δεν έχουν τεχνολογική υποστήριξη όπως έχουν οι ευρέως χρησιμοποιούμενες γλώσσες.

Λευκές Βίβλοι (στη διεύθυνση www.meta-net.eu/whitepapers) έχουν καταρτιστεί για τις εξής ευρωπαϊκές γλώσσες: αγγλικά, βασκικά, βουλγαρικά, γαλικιανά, γαλλικά, γερμανικά, δανικά, ελληνικά, εσθονικά, ιρλανδικά, ισλανδικά, ισπανικά, ιταλικά, καταλανικά, κροατικά, λεττονικά, λιθουανικά, μαλτέζικα, νορβηγικά (μπουκμόλ και νινόρσκ), ολλανδικά, ουγγρικά, πολωνικά, πορτογαλικά, ρουμανικά, σερβικά, σλοβακικά, σλοβενικά, σουηδικά, τσεχικά και φινλανδικά.

 Κάθε Λευκή Βίβλος είναι γραμμένη στη γλώσσα στην οποία αναφέρεται και είναι μεταφρασμένη στα αγγλικά.

Όπως σημειώνουν οι συγγραφείς ελληνικής μελέτης, «τα ελληνικά είναι μία από τις γλώσσες με μικρό αριθμό ομιλητών και μικρό όγκο ψηφιακών γλωσσικών πόρων και τεχνολογιών. 

Η κρισιμότητα της ανάπτυξης της γλωσσικής τεχνολογίας για τα ελληνικά προβάλλει έντονα μόλις κανείς εξετάσει τι ακριβώς είναι και τι προσφέρει η γλωσσική τεχνολογία, τους τρέχοντες περιορισμούς της αλλά και τις τεράστιες δυνατότητες καινοτομίας.»

.Ηχηρό "όχι" των εργαζομένων στα νέα μέτρα


Με κεντρικό σύνθημα "φθάνει πια" δεκάδες χιλιάδες εργαζομένων πήραν μέρος στη συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ και στην πορεία που ακολούθησε μέχρι το κτίριο του Κοινοβουλίου, όπου αντιπροσωπεία των συνδικάτων, παρέδωσε στη Βουλή το ψήφισμα της απεργιακής συγκέντρωσης.

Ο όγκος των συγκεντρωμένων ξεπέρασε τις 100 χιλιάδες σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των διοργανωτών, ενώ ήταν περί τις 30 χιλιάδες σύμφωνα με την Αστυνομία.

Μεγάλη ήταν και η συμμετοχή στην απεργία η οποία, σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ, ξεπέρασε το 80% και σε κάποιες περιπτώσεις ήταν καθολική και έφθανε το 100%.

Ειδικότερα, στον τραπεζικό κλάδο συμμετείχε το 80%, στον τομέα του μετάλλου το 85%, στην οικοδομή και στα λιμάνια το 90%, ενώ στο 100% έφθασε στα διυλιστήρια, στις μεταφορές και στα ναυπηγεία.

Σε δηλώσεις που έκανε στην αρχή της συγκέντρωσης, ο πρόεδρος του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς- Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο, Αλέξης Τσίπρας, ανέφερε ότι «από τη στιγμή που η κυβέρνηση δεν μπορεί να υπερασπιστεί τα στοιχειώδη συμφέροντα της ελληνικής κοινωνίας 
και είναι αυτή που συνυπογράφει και ανέχεται τα βάρβαρα μέτρα που οδηγούν την κοινωνία σε ολοκαύτωμα, τον λόγο δε μπορεί παρά να έχει η ίδια η κοινωνία». 

Σχολιάζοντας τη σημερινή κινητοποίηση ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, δήλωσε ότι «πρέπει να γίνει ορόσημο απέναντι στην τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού» και κατέληξε λέγοντας ότι «δεν μπορεί η Ελλάδα να μετατραπεί σε ένα απέραντο κοινωνικό νεκροταφείο».

«Πραξικοπηματικά κατεβάζουν τα μέτρα με ένα άρθρο», ανέφερε από την πλευρά του, ο βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς (ΔΗΜΑΡ) Γιάννης Μιχελογιαννάκης.

Στις 2.10 μετά το μεσημέρι και ενώ το τέλος της πορείας έφθανε στην πλατεία Συντάγματος, ομάδες νεαρών επιτέθηκαν σε διμοιρία των ΜΑΤ στο ύψος του ξενοδοχείου "Μεγάλη Βρετάνια".

Η Αστυνομία απάντησε με βομβίδες κρότου- λάμψης και χημικά, ενώ τα επεισόδια επεκτάθηκαν σε όλη την έκταση της πλατείας Συντάγματος και στους γύρω δρόμους. 

Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων διαδηλωτές έβαλαν φωτιά σε ένα διαφημιστικό κιόσκι στο μέσον της πλατείας κοντά στην είσοδο του μετρό, ενώ κάηκε και ένας φοίνικας στον εθνικό κήπο, από φωτοβολίδα που πέταξε διαδηλωτής.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.