.Εκδήλωση εορτασμού της 25ης Μαρτίου 2014...ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Ο Πόντος, η Κρήτη, τα νησιά μας και η ηπειρωτική Ελλάδα, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, πιάνονται αντάμα και σέρνουν χορούς λεβέντικους, χορούς που μιλούν για τα πάθη και την περηφάνια του λαού μας.
Με σεβασμό και ευγνωμοσύνη προς αυτούς που χρόνια πριν υπερασπίστηκαν την ταυτότητα και την ελευθερία του τόπου τούτου, το Ν.Π.Δ.Δ Αθλητισμού και Πολιτισμού του Δήμου Ζωγράφου το απόγευμα της 25ης Μαρτίου στις 18:30, στην πλατεία Τερζάκη, οργανώνει μια εκδήλωση μνήμης, τιμής και αφύπνισης.

Στην εκδήλωση συμμετέχουν τα επιμορφωτικά τμήματα του ΝΠ με χορούς από Αλμωπία, Πελοπόννησο, Ρόδο, Ικαρία, Δράμα, Κύθνο, Τζία, Κεφαλονιά, Θράκης, Ν. Έβρο και Ρούμελη, καθώς επίσης η Ένωση Ποντίων Ζωγράφου και ο Σύλλογος Κρητών Ζωγράφου «Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ», συνοδεία ζωντανής μουσικής.

.Ανεξαρτητοποιήθηκε και ο Λεμονίδης απο την παράταξη του Δημάρχου Ζωγράφου Κώστα Καλλίρη


Προς: Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου
Κοιν.: κ. Δήμαρχο
κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους

Στις Δημοτικές εκλογές του 2010 κατέλαβα την θέση του πρώτου επιλαχόντος στο ψηφοδέλτιο της διοικούσας παράταξης και όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούσα στενά τα πεπραγμένα της διοίκησης. 


Η διαφωνία μου με τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν, πρακτικές οι οποίες είναι συνυφασμένες με το παρελθόν και διαφοροποιούνται από τους λόγους συμμετοχής μου στην παράταξη, με οδηγούν στην απόφαση να ανεξαρτητοποιηθώ από δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Ζωγράφου Αύριο, θέση που κατέλαβα μετά την παραίτηση της συναδέλφου Ε. Σαπρίκη και να παραμείνω για το υπόλοιπο της θητείας μου ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.

Με Εκτίμηση
Δημήτρης Λεμονίδης
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Ζωγραφου

.Γερμανός Πρόεδρος: Ούτε σε μένα ήταν γνωστή όλη η έκταση της θηριωδίας των Ναζί

Ως εκπρόσωπος «μιας νέας, αλληλέγγυας Γερμανίας» επισκέφθηκε την Ελλάδα και ζήτησε συγγνώμη για τις θηριωδίες των προγόνων του, δήλωσε ο Πρόεδρος της Γερμανίας, Γιοάχιμ Γκάουκ, σε συνέντευξή του στο δεύτερο κανάλι της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης ARD και μίλησε με ιδιαίτερο σεβασμό για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

«Τώρα κάποιοι Έλληνες φαντάζονται την αλληλεγγύη διαφορετικά από ό,τι άλλοι ή από ό,τι εμείς. Πρώτα από όλα, όμως, το θέμα αφορά την αδικία που τους έχει γίνει. Το να αναγνωριστεί από κεντρικό γερμανικό αξίωμα και να ειπωθεί: "αυτό ήταν μια αθλιότατη αδικία. 

Και σας ζητώ συγγνώμη, στο όνομα του έθνους μου". Αυτός δεν είναι εύκολος δρόμος, αλλά εάν δεν τον διανύσουμε, θα ήταν το ίδιο σαν να ήμασταν ένας λαός που δεν μιλάει για την ίδια τη δική του ενοχή. 

Και μάθαμε ότι κάπως μπορούμε και να απελευθερωθούμε, ότι είναι μια διαφορετική αντίληψη για τον εαυτό σου, όταν δεν αποφεύγεις την ευθύνη σου, αλλά τη συζητάς και προσπαθείς να επανορθώσεις αυτό το οποίο πρέπει να επανορθωθεί» δήλωσε ο κ. Γκάουκ και αναφέρθηκε εκτενώς στην εμπειρία του στους Λιγκιάδες και στη στάση του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια.

Ο Γερμανός Πρόεδρος επισήμανε ακόμη ότι πριν από την επίσκεψή του στην Ελλάδα ανέτρεξε στη βιβλιογραφία, για να συνειδητοποιήσει ότι στη Γερμανία δεν είναι γνωστή η έκταση της θηριωδίας των ναζί στην Ελλάδα. 

Παραδέχθηκε μάλιστα ότι ο ίδιος δεν γνώριζε για τους Λιγκιάδες, παρότι, όπως είπε, έχει ασχοληθεί εντατικά με τη γερμανική ιστορία. «Κι εγώ ήμουν, ξέρετε, επί οκτώ χρόνια Πρόεδρος ενός Συλλόγου "εναντίον τού να ξεχνά κανείς τη Δημοκρατία" όπου εργάστηκαν πάρα πολλοί άνθρωποι. 

Γνωρίζω και όρους, όπως «Δίστομο», όπου θέρισε η Βέρμαχτ ή τα Ες Ες. Γνωρίζω ακτιβιστές που πηγαίνουν εκεί και κάνουν δουλειά συμφιλίωσης. Αλλά όλη η έκταση δεν ήταν γνωστή ούτε σε εμένα. Και εγώ είμαι κανονικά ένας "ειδικός" για το παρελθόν» κατέληξε ο Γιοάχιμ Γκάουκ.

.«Καρμπόν» οι ανακοινώσεις των κομμάτων για την 25η Μαρτίου!

Όπως φαίνεται σε κάποια κόμματα, οι επιτετραμμένοι με την σύνταξη των ανακοινώσεων για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, δεν δίνουν και πολύ προσοχή στα όσα γράφουν... Για την ακρίβεια, δεν γράφουν καθόλου. Όπως θα διαπιστώσετε διαβάζοντας τις φετινές ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ και του ΠΑΣΟΚ, είναι πανομοιότυπες με εκείνες που τα κόμματα εξέδωσαν και πέρσι! Και ενώ στο ΚΚΕ φαίνεται να άλλαξαν τουλάχιστον τις παραγράφους στο ίδιο κείμενο που δημοσιεύτηκε στον Τύπο το 2013, η αναίνωση του ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτούσια. Το ΠΑΣΟΚ και ο πρόεδρός του, Ευάγγελος Βενιζέλος στην ανακ... περισσότερα »

. Αποζημίωση και επίδομα ανεργίας σε δημοσίους υπαλλήλους

Αποζημιώσεις και επίδομα ανεργίας για τους δημοσίους υπαλλήλους που απολύονται προβλέπει διάταξη που προωθεί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και αναμένεται να ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί την Παρασκευή στη Βουλή.

Όπως αναφέρει το Mega, η καταβολή των αποζημιώσεων θα αφορά μόνιμους υπαλλήλους και υπαλλήλους Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, ενώ το μέτρο θα ισχύσει και για τις απολύσεις που έγιναν πριν την έναρξη ισχύος του νόμου.

Όπως θα προβλέπει η ρύθμιση, η αποζημίωση θα υπολογίζεται βάσει του βασικού μισθού, όπως αυτός διαμορφωνόταν κατά την ημερομηνία διαθεσιμότητας, ενώ θα μετρήσει ο χρόνος υπηρεσίας από την κατάταξη έως τη διαθεσιμότητα και ο χρόνος της διαθεσιμότητας.

Αναφορικά με το επίδομα ανεργίας του ΟΑΕΔ, αυτό θα καταβάλλεται σε απολυμένους δημοσιους υπαλλήλους για ένα έτος και θα ανέρχεται σε 360 ευρώ μηνιαίως, προσαυξημένο κατά 10% για κάθε προστατευόμενο τέκνο.

Κατά τον χρόνο καταβολής του επιδόματος, οι δικαιούχοι πρώην δημόσιοι υπάλληλοι θα καλύπτονται και με ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

.«Το αεροπλάνο χάθηκε, δεν επέζησε κανείς»

Τίτλους τέλους ρίχνει και επίσημα η Malaysia Airlines στο θρίλερ με την εξαφάνιση του μοιραίου Boeing. Η εταιρεία έστειλε το παρακάτω SMS στους συγγενείς των επιβατών... «Η Malaysia Airlines εκφράζει τη λύπη της που πρέπει να υποθέσουμε πέρα από κάθε αμφιβολία ότι η πτήση MH370 έχει χαθεί και ότι κανένας από τους επιβαίνοντες δεν επέζησε. 

Όπως θα ακούσετε από τον πρωθυπουργό της Μαλαισίας, θα πρέπει τώρα να αποδεχτούμε όλα τα στοιχεία που δείχνουν ότι το αεροπλάνο έπεσε στο νότιο Ινδικό Ωκεανό». Ανάλογη ήταν και η ομιλία του πρωθυπουργού της Μαλαισίας, Νατζίμπ Ραζάκ... «Σήμερα το ... περισσότερα »

.Σε άστεγους, ένστολους και ανασφάλιστους το «κοινωνικό μέρισμα»

Τρεις κατηγορίες δικαιούχων του «κοινωνικού μερίσματος» από το πρωτογενές πλεόνασμα, οριστικοποιήθηκαν σήμερα, μετά από σύσκεψη στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ). Παράλληλα, αναζητούνται τα ακριβή εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για τα νοικοκυριά με πολύ χαμηλά εισοδήματα, στα οποία θα χορηγηθεί, επίσης άπαξ, το επίδομα. 

Ειδικότερα, κατά τη δίωρη σύσκεψη στο ΓΛΚ, με τη συμμετοχή του υπουργού αναπληρωτή Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, του υφυπουργού Εργασίας, Βασίλη Κεγκέρογλου, του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη και των Χρήστου Πρωτόπαπα και Γιώργου Κο... περισσότερα »

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.