.«Το ΠΑΣΟΚ θα επιμείνει στο άνοιγμα»


Τη λύπη του για την αρνητική απάντηση του Φώτη Κουβέλη στην επιστολή του για συμμετοχή της ΔΗΜΑΡ στον προσυνεδριακό διάλογο του ΠΑΣΟΚ, εξέφρασε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, χαρακτηρίζοντας την απάντηση «αμήχανη» και «αμυντική».

Η απάντηση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ έφθασε στην Ιπποκράτους κατά τη διάρκεια σύσκεψης στελεχών υπό τον κ. Βενιζέλο, ο οποίος προέβη αμέσως στον σχολιασμό της.

Περαιτέρω, ο κ. Βενιζέλος πρόσθεσε ότι «δεν είναι ώρα για κομματικές περιχαρακώσεις, αλλά για μεγάλες πρωτοβουλίες, με λόγο επί της ουσίας, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, χωρίς διδακτισμούς. Το ΠΑΣΟΚ θα επιμείνει στο άνοιγμα, τη συσπείρωση, τη συμπόρευση όλων των δυνάμεων της Κεντροαριστεράς».

.Βάσεις πρόκρισης έβαλε ο Ολυμπιακός


Γερές βάσεις πρόκρισης στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας έβαλε ο Ολυμπιακός, ο οποίος πέρασε νικηφόρα από την έδρα της Κίμκι, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής της φάσης των «16». Οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν 87-82 των Ρώσων, «έσπασαν» το αήττητο της έδρας τους στη Β' φάση της διοργάνωσης, ενώ πανηγύρισαν την τρίτη διαδοχική νίκη και δεύτερη εκτός έδρας στον 6ο όμιλό. Πλέον οι πρωταθλητές Ευρώπης ισοβαθμούν με την Κίμκι στην τρίτη θέση με ρεκόρ 4 νίκες - 3 ήττες. 

Τα δεκάλεπτα: 23-19, 43-35, 60-54, 82-87

.Ο Κυριάκος Βιρβιδάκης αρμόδιος υφυπουργός για το ΕΣΠΑ


Προτεραιότητα στην Ανάπτυξη και στην αντιμετώπιση της ανεργίας έδωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς κατά την ομιλία του στην συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, ενώ αναφέρθηκε εκτεταμένα στην αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλίων.

Για την καλύτερη αξιοποίηση του ΕΣΠΑ μάλιστα, ανακοίνωσε ότι δημιουργείται θέση υφυπουργού με αποκλειστική αρμοδιότητα τη διαχείριση των κονδυλίων που θα υπάγεται στο υπουργείο Ανάπτυξης. Τη θέση θα πάρει ο βουλευτής Χανίων Κυριάκος Βιρβδιδάκης ο οποίος ορκίζεται αύριο.

Στην ομιλία του ο πρωθυπουργός έδωσε έμφαση στο θέμα της ανεργίας λέγοντας μάλιστα ότι έχει πάρει εφιαλτική διάσταση. 

«Έχουμε σημάνει συναγερμό» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι οι δύο βασικοί στόχοι της κυβέρνησης είναι η καταπολέμηση της ανεργίας και της ύφεσης. Είπε ακόμη ότι «Εξασφαλίσαμε την παραμονή της χώρας στο ευρώ, τη δανειοδότηση, τα κοινοτικά κονδύλια και τώρα προέχει η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών». 

Υπογράμμισε την ανάγκη να διασφαλιστεί η κοινωνική συνοχή: «Πρέπει όλοι να φροντίσουμε για την ομαλότητα στην οικονομία και την κοινωνία» είπε χαρακτηριστικά, ενώ ήταν αιχμηρός με όσους δημιουργούν προβλήματα. 

«Όσοι μπλοκάρουν δρόμους και επενδύσεις θα μας βρουν απέναντι τους, όσοι θέλουν την ανάκαμψη θα μας έχουν δίπλα τους».

.Διατηρητέο μνημείο ο κινηματογράφος «Άστρον»


Χρειάστηκαν τρεις συνεδριάσεις προκειμένου ο ιστορικός κινηματογράφος «Άστρον», επί της Λεωφόρου Κηφισίας στους Αμπελόκηπους, να πείσει το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων για την αξία της διατήρησής του. Μετά τη διπλή αρνητική γνωμοδότηση του 2011, ο κινηματογράφος «Άστρον» κηρύχθηκε τελικά διατηρητέο μνημείο χτες. 

Σύμφωνα με την τελευταία γνωμοδότηση, το κτίριο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα κινηματογράφου που σχεδιάστηκε τη δεκαετία του '50 για να λειτουργήσει αποκλειστικά ως κινηματογράφος με τη συνεργασία αρχιτέκτονα (Σόλωνα Κυδωνιάτη) για το εξωτερικό κέλυφος και τον χώρο της εισόδου και  σκηνογράφου (Μάριου Αγγελόπουλου) για τον εσωτερικό χώρο. 

.Ενισχύονται τα μπλόκα


Aμετακίνητοι στα μπλόκα παραμένουν και σήμερα οι αγρότες στη Βόρεια Ελλάδα, με τα περισσότερα από αυτά να ενισχύονται συνεχώς.

Στο μεταξύ, νέα αναβολή έδωσε σήμερα το Μονομελές Πρωτοδικείο της Λαμίας στους 12  αγρότες που κατηγορούνται για τα επεισόδια της Τετάρτης στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας. 

Και σήμερα όπως και χθες απουσίαζαν πέντε μάρτυρες κατηγορίας, οι οποίοι είναι αστυνομικοί. 
Μάλιστα σε σχετικά έγγραφα τα οποία κατατέθηκαν στο δικαστήριο οι περισσότεροι από αυτούς δήλωσαν υπηρεσιακές υποχρεώσεις, ενώ ο επικεφαλής της αστυνομικής δύναμης κ. Τσιμιτσέλης που και ο ίδιος είναι μάρτυρας κατηγορίας, έχει πάρει κανονική άδεια από τις 14 Φεβρουαρίου.

Ετσι, το δικαστήριο αποφάσισε την αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης για τις 26 Φεβρουαρίου. 

Εξάλλου, τη Δευτέρα θα δικαστούν οι αγρότες που συνελήφθησαν στα χθεσινά επεισόδια στο Βέλο Κορινθίας.

."Όχι" Κουβέλη στην πρόσκληση για συμμετοχή στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ


Δεν θα ανταποκριθεί η ΔΗΜΑΡ στην πρόσκληση του Ευάγγελου Βενιζέλου να συμμετάσχει στην προσυνεδριακή διαδικασία για το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Στην απαντητική επιστολή του, το περιεχόμενο της οποίας συμφωνήθηκε ομόφωνα από τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΔΗΜΑΡ, ο Φώτης Κουβέλης αναφέρει ότι «η ΔΗΜΑΡ, δεν μπορεί να γίνει μέρος του προσυνεδριακού διαλόγου και των εσωτερικών συσχετισμών του ΠΑΣΟΚ. 

'Η να συμμετάσχει, έστω και έμμεσα, στις προσυνεδριακές διαδικασίες άλλου κόμματος, που αναζητεί ένα νέο προσδιορισμό της "ταυτότητάς του", μέσα μάλιστα από ένα ευρύτερο φάσμα απόψεων. 

Όχι μόνο για λόγους αρχής. Κυρίως, γιατί αυτή η διαδικασία δεσμεύει αντί να διευκολύνει τις διαδικασίες ανασυγκρότησης του ευρύτερου χώρου της δημοκρατικής αριστεράς, της σοσιαλδημοκρατίας, της οικολογίας και των κοινωνικών κινημάτων».

Ένας ακόμη λόγος τον οποίο επικαλείται ο κ Κουβέλης αφορά στην εκτίμηση της ΔΗΜΑΡ ότι η υπόθεση σύγκλισης και συμπόρευσης της Κεντροαριστεράς, «δεν είναι υπόθεση που εξαρτάται από μία συνάντηση "κορυφής", ιδίως όταν οι διεργασίες αυτού του ευρύτερου χώρου είναι σε εξέλιξη, έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις, αναζητούν ακόμα προγραμματικές συμπτώσεις, στρατηγικούς προσανατολισμούς και νέες κοινωνικές συμμαχίες» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην απαντητική του επιστολή.

Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ επισημαίνει ότι «η Δημοκρατική Αριστερά είναι σταθερά προσανατολισμένη στην ανασυγκρότηση του χώρου του δημοκρατικού σοσιαλισμού, χωρίς ηγεμονισμούς. Αφορά έναν αστερισμό κινήσεων και προσώπων που θα συσπειρωθούν με βάση τη φυσιογνωμία και το περιεχόμενο του δημοκρατικού σοσιαλισμού» και πως «θα παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις διαδικασίες αξιακού, πολιτικού και οργανωτικού προσδιορισμού».

Ο κ. Κουβέλης τονίζει προς τον κ. Βενιζέλο ότι «το γεγονός, όπως επισημαίνεις, ότι η επιρροή του "χώρου αυτού", είναι μεγαλύτερη από την κοινοβουλευτική αποτύπωσή της, πρέπει να προβληματίσει δημιουργικά. Χρειάζεται ουσιαστικός αναστοχασμός.

 Όχι ένα εύκολο "πάμε παρακάτω". Τα "γιατί" έχουν μεγάλη αξία. Και αν δεν απαντηθούν -πριν απ' όλα- και από όλους καθαρά, ειλικρινά και πειστικά, η ανασυγκρότηση του ευρύτερου προοδευτικού χώρου, υπάρχει κίνδυνος να μετατραπεί σε μία μη αξιόπιστη πολιτική διαδικασία. 

Επίσης, πιστεύω, ότι η ανασυγκρότηση του χώρου αυτού  δεν προωθείται με επικοινωνιακούς χειρισμούς, πριν ή μετά από ένα κομματικό συνέδριο. Θέλει  συστηματικές και ουσιαστικές προσπάθειες επαναπροσδιορισμού», επισημαίνει.

Η ΔΗΜΑΡ επιδιώκει, επίσης, όπως αναφέρεται στην επιστολή, να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις μιας συμμαχίας ευρύτερων δυνάμεων από το χώρο της δημοκρατικής αριστεράς, της πολιτικής οικολογίας και των δυνάμεων της σοσιαλδημοκρατίας που αρνούνται καθεστηκυίες πολιτικές πρακτικές, οι οποίες εφαρμόσθηκαν τα προηγούμενα χρόνια και μας οδήγησαν στην κρίση, που θα δράσει από κοινού στα κοινωνικά και πολιτικά  μέτωπα, προωθώντας «συνθέσεις απόψεων», χωρίς, όμως, να τις «εκβιάζει».

Και καταλήγει τονίζοντας ότι «Θα παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το Συνέδριό σας και θα μελετήσουμε τα συμπεράσματά του και τις αποφάσεις του. Και βέβαια θα συζητήσουμε με όλους: κινήσεις, ομάδες, πρόσωπα, κάθε σκέψη και ιδέα που προάγει την ουσιαστική και αποτελεσματική ανασυγκρότηση του ευρύτερου δημοκρατικού και προοδευτικού χώρου, με βάση αρχές και αξίες, αλλά και στο πλαίσιο ενός κοινωνικού και αναπτυξιακού σχεδίου, για την έξοδο της χώρας από την κρίση».

Τη λύπη του για την αρνητική απάντηση του Φώτη Κουβέλη στην επιστολή του για συμμετοχή της ΔΗΜΑΡ στον προσυνεδριακό διάλογο του ΠΑΣΟΚ, εξέφρασε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, χαρακτηρίζοντας την απάντηση «αμήχανη» και «αμυντική».
Η απάντηση του προέδρου της ΔΗΜΑΡ έφθασε στην Ιπποκράτους κατά τη διάρκεια σύσκεψης στελεχών υπό τον κ. Βενιζέλο, ο οποίος προέβη αμέσως στον σχολιασμό της.

Περαιτέρω, ο κ. Βενιζέλος πρόσθεσε ότι «δεν είναι ώρα για κομματικές περιχαρακώσεις, αλλά για μεγάλες πρωτοβουλίες, με λόγο επί της ουσίας, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, χωρίς διδακτισμούς. Το ΠΑΣΟΚ θα επιμείνει στο άνοιγμα, τη συσπείρωση, τη συμπόρευση όλων των δυνάμεων της Κεντροαριστεράς».

.Κύκλωμα ορθοπεδικών εξάρθρωσε το ΣΔΟΕ


Στο πλαίσιο των ελέγχων για την πάταξη της φοροδιαφυγής, του αθέμιτου ανταγωνισμού και της διαφθοράς, το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος πραγματοποίησε έρευνα σχετικά με την εισαγωγή και υπερτιμολόγηση ορθοπεδικών- ιατροτεχνολογικών προϊόντων, ανακοινώθηκε σήμερα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από την έρευνα προέκυψε ότι εταιρεία ελληνικών συμφερόντων με έδρα τη νήσο ΜΑΝ, δωροδόκησε ορθοπεδικούς ιατρούς δημοσίων νοσοκομείων, στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα, προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα της αλλοδαπής επιχείρησης.

Από τον έλεγχο, των φορολογικών δηλώσεων και των τραπεζικών λογαριασμών σε ένδεκα (11) από τους ιατρούς, προέκυψαν αδικαιολόγητα ποσά ύψους 5.812.000 ευρώ. 

Απεστάλησαν στις αρμόδιες ΔΟΥ πληροφοριακά δελτία για υποβολή συμπληρωματικών δηλώσεων. Επίσης, υποβλήθηκαν στην αρμόδια Εισαγγελία, μηνυτήριες αναφορές για το αδίκημα της δωροδοκίας ιατρών, οι οποίοι υπηρετούσαν κατά τις ελεγχόμενες χρήσεις σε θέσεις δημοσίων νοσοκομείων. 

Στις εμπλακείσες επιχειρήσεις καταλογίσθηκαν πρόστιμα του ΚΒΣ ύψους 18.845.000 ευρώ και πρόστιμα ΦΠΑ συνολικά 2.450.000 ευρώ.
Δύο εκ των επιχειρήσεων προσήλθαν και συμβιβάστηκαν με το Υπουργείο Οικονομικών για το ποσό των 12.100.000 ευρώ, αποδεχόμενες την παράνομη συναλλαγή.

Από το ΣΔΟΕ διεξάγεται έρευνα, μετά από εισαγγελική παραγγελία, σχετικά με τον χρηματισμό ιατρών σε πολλές πόλεις της Ελλάδας από γερμανική φαρμακευτική εταιρεία.

Από τη μέχρι τώρα έρευνα έχουν προκύψει στοιχεία για παράνομες χρηματοδοτήσεις ιατρών, προκειμένου να συνταγογραφούνται τα προϊόντα της εταιρείας.
Η έρευνα συνεχίζεται με προσκλήσεις και έλεγχο των εμπλεκομένων.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.