.Στα 100 εκατομμύρια ευρώ κάθε μήνα η υστέρηση εσόδων από εισφορές στον ΕΟΠΥΥ

 Κάθε μήνα οι εισφορές που συγκεντρώνει ο ΕΟΠΥΥ είναι λιγότερες κατά 100 εκατομμύρια ευρώ, από αυτές που θα έπρεπε να εισπράττονται. Την εικόνα αυτή που αποτυπώνεται στα προσωρινά στοιχεία του πενταμήνου έδωσε νέος διοικητής του Οργανισμού Δημήτρης Κοντός στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής ενημερώνοντας τους βουλευτές ότι ενώ κάθε μήνα θα έπρεπε να μπαίνουν στα ταμεία του ΕΟΠΥΥ 360 εκατομμύρια ευρώ, τελικά μπαίνουν μόλις 250 εκατομμύρια.

Ωστόσο ο νέος διοικητής του ΕΟΠΥΥ ήταν καθησυχαστικός διότι, όπως τόνισε, οι εκτιμήσεις είναι πως οι εισφορές θα βελτιωθούν στο δεύτερο εξάμηνο και διότι η δημόσια χρηματοδότηση είναι συνεπής και αν υπάρξει πρόβλημα το κράτος θα στηρίξει τον Οργανισμό. 

Η ανησυχία των βουλευτών για το μέλλον του ΕΟΠΥΥ και την πορεία του συστήματος πρωτοβάθμιας υγείας ήταν έκδηλη με δεδομένες και τις πιέσεις που ασκεί η τρόικα μετά τη διαπίστωση της τρύπας στον ΕΟΠΥΥ. 

.Γενική απεργία για την Τρίτη, 16 Ιουλίου, εξήγγειλαν ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ

Στην εξαγγελία 24ωρης γενικής απεργίας για την Τρίτη 16 Ιουλίου προχώρησε η ΓΣΕΕ από κοινού με την ΑΔΕΔΥ. Η απεργία σημειώνεται ως αντίδραση στις προβλέψεις του πολυνομοσχεδίου και στις απολύσεις στον δημόσιο τομέα.
Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, "η ΓΣΕΕ αντιδρώντας στο νέο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίαση της Εκτελεστικής της Επιτροπής την πραγματοποίηση 24ωρης Γενικής Απεργίας από κοινού με την ΑΔΕΔΥ την Τρίτη 16 Ιουλίου και συλλαλητήριο διαμαρτυρίας στις 11:30πμ στην πλατεία Κλαυθμώνος

Αύριο Πέμπτη 11 Ιουλίου η ΓΣΕΕ θα συμμετάσχει στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας που διοργανώνει η ΠΟΕΜ μαζί με τα σωματεία και τους εργαζόμενους σε ΕΑΣ, ΕΑΒ, ΕΛΒΟ και Σκαραμαγκά στις 12.30 στην πλατεία Κλαυθμώνος και αμέσως μετά θα ακολουθήσει διάβημα στους συναρμόδιους υπουργούς".

.Γενικές συνελεύσεις με ταυτόχρονες καταλήψεις δημαρχειακών κτιρίων

Συνεδριάζει αυτή την ώρα στα γραφεία της ΠΟΕ-ΟΤΑ στην πλατεία Καραϊσκάκη το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας, όπου έχουν συνέλθει μέλη από όλη τη χώρα. Συγχρόνως, στους δήμους διεξάγονται γενικές συνελεύσεις και καταλήψεις προκειμένου να αποφασισθεί η μορφή των περαιτέρω κινητοποιήσεων.

Οι συνελεύσεις και οι ενημερωτικές συγκεντρώσεις, ταυτόχρονα με καταλήψεις δημαρχείων, θα συνεχισθούν και αύριο, καθώς οι κατά τόπους σύλλογοι θα επιλέξουν το πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους. Στο Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας έχουν τεθεί όλα τα ενδεχόμενα κινητοποιήσεων, ακόμη και ενδεχόμενη αποχή από την αποκομιδή απορριμμάτων.

.Στον «αέρα» η Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση

Σήμα εκπέμπει από τις 8 σήμερα το πρωί η «Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση», στις συχνότητες της ΕΡΤ. Προς το παρόν, εκπέμπεται μόνο μια κάρτα με το σήμα του καναλιού και με ταυτότητα «ΕΔΤ».
Η πόρτα στον διάλογο με τους εργαζόμενους παραμένει ανοιχτή, αλλά πρέπει να εφαρμόσουμε τη δικαστική απόφαση, δήλωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Π. Καψής, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA. Πρόκειται, όπως είπε, για ένα μεταβατικό στάδιο, και πολύ σύντομα θα βγει στον αέρα το νέο πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης.
Για μεταβατικό πρόγραμμα σε εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, έκανε λόγο και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας το πρωί στον ΑΝΤ1.

Εξάλλου, με χθεσινοβραδινή τους ανακοίνωση, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, μεταξύ άλλων, εξέφρασαν την καταδίκη τους για «κάθε απόπειρα παράνομης εκπομπής εκτός των κεντρικών και περιφερειακών εγκαταστάσεων της ΕΡΤ».

.«Η Πορτογαλία οδεύει σε δεύτερη δανειακή σύμβαση»

Η Πορτογαλία οδεύει σε δεύτερο μνημόνιο, μετά την "αποτυχία" των εφαρμοζόμενων πολιτικών λιτότητας, δήλωσε την Τρίτη ο ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος, της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη χώρα.
"Η Πορτογαλία έχει ανάγκη να διαπραγματευτεί ένα νέο πρόγραμμα", δήλωσε ο Αντόνιου Ζουζέ Σεγούρου, καλώντας να διεξαχθούν πρόωρες εκλογές ώστε να αναδειχθεί νέα ισχυρή κυβέρνηση για να διεξάγει τις διαπραγματεύσεις για μια νέα δανειακή σύμβαση.

Η οικονομία της Πορτογαλίας αναμένεται να συρρικνωθεί κατά 2% και πλέον του ΑΕΠ της φέτος, ενώ η ανεργία έχει αυξηθεί πλήττοντας σχεδόν το 18%, επίπεδο που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ.

.Ξεκίνησε το ιδρυτικό συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ

Με τη φράση «το πρωί κλείνουμε το κεφάλαιο Συνασπισμός και το απόγευμα ανοίγουμε νέα σελίδα», έκλεισε την ομιλία του ο Αλέξης Τσίπρας στο Διαρκές Συνέδριο του ΣΥΝ, το τελευταίο της ιστορίας του.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ . Τσίπρας, το Διαρκές Συνέδριο του ΣΥΝ δεν ήρθε για να βάλει ένα τέλος, ήρθε να επικυρώσει μιά νέα αρχή, μιά τομή στη συνέχεια, που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, «ο ενιαίος φορέας της ελπίδας που θέλει, ξέρει και μπορεί να αναλάβει τη διακυβέρνηση του τόπου, για τη σωτηρία της κοινωνίας από τη μνημονιακή λαίλαπα.
Για την υπεράσπιση του κόσμου της εργασίας. Για την αποκατάσταση της δημοκρατίας και τη λαϊκής κυριαρχίας».

Εξάλλου, με την εισηγητική ομιλία του Αλέξη Τσίπρα και τους χαιρετισμούς των πολιτικών κομμάτων, ξεκινούν  αυτή την ώρα, οι εργασίες του ιδρυτικού συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή 14 Ιουλίου.

Το συνέδριο ολοκληρώνει τον μετασχηματισμό του ΣΥΡΙΖΑ από συμμαχία, δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΒήμαFM» ο Δ. Παπαδημούλης.

.Τι προβλέπει το πολυνομοσχέδιο για σχολικούς φύλακες - δημοτική αστυνομία

Με το πολυνομοσχέδιο,  στο κεφάλαιο Α' που αφορά το υπουργείο Εσωτερικών, παρέχεται στο Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Δήμων η δυνατότητα να εκφράζει γνώμη επί των σχεδίων προϋπολογισμού των ΟΤΑ στο στάδιο της κατάρτισής τους. 

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα να αναζητά από τους ΟΤΑ το πενταετές επιχειρησιακό πρόγραμμα και το ετήσιο πρόγραμμα δράσης ως πρόσθετα στοιχεία στο πλαίσιο της αξιολόγησης και του ελέγχου εκτέλεσης του προϋπολογισμού.

Καταργούνται οι θέσεις της ειδικότητας των σχολικών φυλάκων, ανεξαρτήτως κατηγορίας εκπαίδευσης, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. 

Οι υπάλληλοι μπαίνουν σε διαθεσιμότητα. Εξαιρούνται οι υπάλληλοι με αναπηρία τουλάχιστον 67% ή όσοι έχουν εξαρτώμενα μέλη με τέτοιου βαθμού αναπηρία, οι πολύτεκνοι, οι μονογονεϊκές οικογένειες, όσων ο/η σύζυγος τίθεται σε διαθεσιμότητα με τον παρόντα νόμο.

Καταργείται ο κλάδος της Δημοτικής Αστυνομίας την 23η Σεπτεμβρίου 2013. Λαμβάνεται μέριμνα για τους υπαλλήλους με βάση τα παραπάνω κοινωνικά κριτήρια.

Το πολυνομοσχέδιο θα εισαχθεί προς επεξεργασία στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή αύριο το πρωί.

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.