.Γυμνόστηθες διαδηλώτριες "αναστάτωσαν" τον Πούτιν


Γυμνόστηθες διαδηλώτριες αναστάτωσαν σήμερα την επίσκεψη του Προέδρου της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν στη Διεθνή Βιομηχανική Έκθεση του Ανόβερου, την οποία εγκαινίασε μαζί με την καγκελάριο Άγγελα Μέρκελ.

Ο Πούτιν και η Μέρκελ ήταν στο περίπτερο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, συνοδευόμενοι από τον πρόεδρο του ομίλου Μάρτιν Βίντερκορν, όταν τέσσερις γυναίκες που φώναζαν "Fuck dictator!" (Άι γ..., δικτάτορα!), όρμησαν πάνω στην εξέδρα.

Σε εικόνες που μετέδωσε το γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο συνεχούς ενημέρωσης NTV, βλέπει κανείς δύο απ' αυτές τις γυναίκες, που είχαν γραμμένο στο σώμα τους με μαύρη μπογιά το σύνθημα που φώναξαν, να τίθενται με δυσκολία υπό έλεγχο από την αστυνομία.

Ο Πούτιν και η Μέρκελ επισκέπτονταν την έκθεση του Ανόβερου, η οποία καυχάται πως είναι η μεγαλύτερη βιομηχανική έκθεση στον κόσμο.

Χθες Κυριακή το βράδυ, στη διάρκεια των εγκαινίων της έκθεσης, η γερμανίδα καγκελάριος είχε καλέσει τον Βλαντίμιρ Πούτιν και τη Ρωσία να δώσουν "μια ευκαιρία στις μη κυβερνητικές οργανώσεις και στις πολλές ενώσεις που στη Γερμανία ξέρουμε πως είναι ένας κινητήρας καινοτομίας".

Οι δηλώσεις αυτές υπαινίσσονταν τις έρευνες που διεξάγονται στη Ρωσία εναντίον πολλών διεθνών οργανώσεων, μεταξύ των οποίων τα γερμανικά πολιτικά ιδρύματα. Οι έρευνες αυτές έχουν προκαλέσει την οργή των εταίρων της Μόσχας.

."Καθαρές" βόλτες με το σκύλο σας, από σήμερα


Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα ο νόμος 4039/12, σύμφωνα με τον οποίον οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων είναι υποχρεωμένοι να καθαρίζουν τα σημεία των κοινοχρήστων χώρων που λερώνουν τα κατοικίδιά τους.

Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Πρασίνου και Περιβάλλοντος Α. Αντωνόπουλος «θα επιβάλλονται πρόστιμα, από 100 ευρώ για τον ιδιοκτήτη που δεν θα καθαρίζει το σημείο που λερώνει ο σκύλος του και θα φτάνουν τις 30.000 ευρώ σε περίπτωση κακοποίησης και βασανισμού ζώου. 

Για τους παραβάτες ιδιοκτήτες petshop, θα προβλέπεται ακόμη και η ανάκληση της άδειας λειτουργίας του καταστήματός τους».

Η παράλειψη προσκόμισης, στον δήμο, αντιγράφου του πιστοποιητικού ηλεκτρονικής ταυτοποίησης θα τιμωρείται με πρόστιμο 300 ευρώ, για την εγκατάλειψη τραυματισμένου ζώου ύστερα από τροχαίο προβλέπεται πρόστιμο 300 ευρώ, ενώ για την πώληση ζώου συντροφιάς σε ηλικία μικρότερη των οκτώ εβδομάδων προβλέπεται πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Μετά τους πρώτους μήνες εφαρμογής του νόμου, ο δήμος Αθηναίων θα πραγματοποιήσει ημερίδα, στη διάρκεια της οποίας θα αποτιμηθούν τα πρώτα αποτελέσματα, με τους συναρμόδιους φορείς και άλλους δήμους.

.Αναστέλλεται η συγχώνευση Εθνικής - Eurobank


Νέα δεδομένα που εκτιμάται ότι θα αλλάξουν τον συσχετισμό δυνάμεων στον εγχώριο τραπεζικό χάρτη, προκύπτουν από τις συνέπειες της απόφασης να προχωρήσουν ξεχωριστά οι ανακεφαλαιοποίησεις των τραπεζών Εθνικής και Eurobank, που μέχρι χθες βρισκόντουσαν στην τελική διαδικασία της μεταξύ τους συγχώνευσης (με στόχο να προχωρήσουν σε ανακεφαλαιοποίηση του νέου ενιαίου σχήματος μόλις ολοκληρωνόταν η νομική τους συγχώνευση τον Ιούνιο).

Πλέον οι τέσσερις μεγάλες συστημικές τράπεζες προχωρούν η κάθε μία σε ξεχωριστή ανακεφαλαιοποίηση (οι τράπεζες Alpha Bank και η Πειραιώς έχουν ήδη δρομολογήσει τις σχετικές διαδικασίες).

Όπως αναφέρει η Τράπεζα της Ελλάδος η διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης και για τις τέσσερις πλέον συστημικές τράπεζες (Εθνική, Alpha, Eurobank, Πειραιώς) προχωρά κανονικά και σε κάθε περίπτωση θα ολοκληρωθεί προ του τέλους Απριλίου.

Από την πλευρά της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέσω του εκπροσώπου του επιτρόπου Οικονομίας Όλι Ρεν, απέφυγε να σχολιάσει
 την αναστολή της συγχώνευσης.

.Τσίπρας Αλέξης: ο πολιτικός που βλέπει παντού καταστροφή


Όσο και να θέλεις να είσαι ψύχραιμος και μετριοπαθής στις εκτιμήσεις για τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ, ο ίδιος κάνει τα αδύνατα δυνατά για να σε εμποδίσει.

Σε μια εποχή που χάνεται το σύμπαν και η διεθνής κοινότητα βρίσκεται σε αναβρασμό λόγω των ανακατατάξεων που συντελούνται εντός των τειχών του καπιταλιστικού συστήματος και οι ισορροπίες είναι ιδιαιτέρως λεπτές, ο Αλέξης Τσίπρας συμπεριφέρεται σαν κακομαθημένος κρατικοδίαιτος και αργόμισθος συνδικαλιστής που ετοιμάζεται να τα κάνει λίμπα για την συντεχνία του, αδιαφορώντας για την ενότητα δράσης του συνόλου των εργαζομένων. 

Αδυνατεί να εντάξει τις κινήσεις του και την στρατηγική του στα πλαίσια των υπαρχόντων συσχετισμών και κάνει το παν για να απομακρύνει συμμάχους.

Από το Ολαντρέου, έφτασε στο σημείο να μιλάει για γκάγκστερς ευρωπαίους δανειστές και εγχώριους υποτακτικούς. Όλα όσα γίνονται κατά την γνώμη του είναι καταστροφικά, προβλέπει συμφορές, σεισμούς και καταποντισμούς και κάνει περίεργους συσχετισμούς που καμιά σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.

Πουλάει τρέλα και τσάμπα μαγκιές σε βάρος όμως της χώρας. Επιπόλαια και ανεύθυνα ανοίγει το απύλωτο στόμα του και πετάει τέτοιες κοτσάνες στον αέρα που αναρωτιέται κανείς αν έχει αντιληφθεί τις συνθήκες ελεγχόμενης χρεοκοπίας που βιώνει πραγματικά η χώρα και ότι δεν μπορεί και δεν δικαιούται να παίζει με τις τύχες ενός ολόκληρου λαού.

Ξεχνάει βεβαίως ότι για να είσαι με ψηλά το κεφάλι, περήφανος και αξιοπρεπής, πρέπει να βρεις πρώτα τρόπο να συνέλθεις οικονομικά. Και επειδή το ταμείο είναι μείον και χρειάζεσαι βοήθεια, κοινώς δανεικά, κάνεις υπομονή και αγωνίζεσαι για να βγεις από το τούνελ, αναγνωρίζοντας και τις ευθύνες σου και όχι επιρρίπτοντας τα βάρη μόνο στους άλλους.

Ας προσέξει πολύ πάντως, γιατί με τέτοιες αντιμνημονικές ιδέες και πρακτικές, σε περίπτωση που αναλάβει την διακυβέρνηση του τόπου, ο θεός να μας φυλάει, θα του μείνει η χώρα στα χέρια. Και τότε θα ψάχνει ελικόπτερο να γλυτώσει όπως έγινε με τον Πρόεδρο της Αργεντινής, την τύχη της οποίας ευχήθηκε να είχαμε και εμείς. Αλέξη ήρεμααααα.

.Τι κάνει ο Ρεχάγκελ στην Ελλάδα;

Δεν ήμουν από αυτούς που η κατάκτηση του Euro το 2004 άλλαξε τη ζωή τους. Ίσως επειδή δεν έβρισκα ενδιαφέρον να υποστηρίζω μια ομάδα που υποστηρίζουν όλοι (σε ποιον θα έκανα καζούρα την επομένη;). Ίσως επειδή είχα καταλάβει πως η επιτυχία αυτή θα τσίγκλαγε ακόμη περισσότερο το τέρας του εθνικισμού και της ελληνικής «υπεροχής».

 Ίσως επειδή έβλεπα πως όλος αυτός ο άθλος δεν είχε να κάνει με την όποια «άνθηση» του ελληνικού ποδοσφαίρου, αλλά μόνο με μια εξωφρενική αρμονία συγκυριών, το φορμάρισμα συγκεκριμένων παιχτών και τη μαεστρία ενός μεγάλου προπονητή, για τον οποίο και θα μιλήσουμε παρακάτω.
Εκείνη την εποχή, πίστευα πως ήμουν ο μόνος. 

Σήμερα, βλέπω πως υπήρχαν και πολλοί άλλοι που ένιωθαν έτσι. Και χειρότερα μάλιστα. Η στιγμή που ο –εξαιρετικά φιλέλληνας σε εκείνο τον τελικό– Γερμανός διαιτητής Μάρκους Μερκ σφύριξε τη λήξη του 1-0 επί της Πορτογαλίας πρέπει να υπήρξε η χειρότερη στη ζωή τους και να τους βύθισε σε βαθιά κατάθλιψη – πριν καταφτάσει το 2010 το Μνημόνιο για να τους αποτελειώσει. Εννοώ, δεν εξηγείται διαφορετικά… 


Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να δικαιολογηθεί το άσβεστο μίσος που έχουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι στον αδιαμφισβήτητο αρχιτέκτονα εκείνης της εξωπραγματικής επιτυχίας, τον Ότο Ρεχάγκελ.


Xρειάστηκε μια απλή αφορμή: η ανακήρυξη του πάλαι ποτέ «Ρεχακλή» σε επίτιμο πρέσβη της Γερμανίας στη χώρα. Από κείνη την στιγμή, το τι ειπώθηκε και τι γράφτηκε εναντίον του δεν το χωρά ο ανθρώπινος νους. Τι «ραμολί», τι «βαψομαλιάς», τι «αλήτης», τι «πουλημένος» τι «καραγκιόζης»... 

Μάθαμε πως εκείνο το Euro το κατέκτησαν οι «παιχταράδες που είχαμε», ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που διαχώρισαν σθεναρά τη θέση τους, τονίζοντας πως απείχαν πεισματικά από τους πανηγυρισμούς εκείνης της 4ης Ιούλη, πριν εννέα χρόνια. Περίεργο. Εγώ δεν θυμάμαι σχεδόν κανένα να απέχει. Όπως δεν θυμάμαι κανένα να απέχει από τις αλήστου μνήμης (σήμερα) συγκεντρώσεις για το Μακεδονικό.


Όπως θυμάμαι τα εκατομμύρια κόσμου στις αλήστου μνήμης (σήμερα) «λαοσυνάξεις» του Χριστόδουλου. Στην Ελλάδα, όμως, το παρόν και το παρελθόν είναι δύο παράλληλα σύμπαντα τα οποία δεν τέμνονται ποτέ.
Ας κόψουμε λίγο την πλάκα. Σε μια οποιαδήποτε χώρα, η συγκεκριμένη έμπνευση της Άγγελα Μέρκελ θα έπιανε τόπο. 


Σε μια εποχή που Ελλάδα και Γερμανία απομακρύνονται (με εγκληματικά λάθη εκατέρωθεν) σε όλα τα επίπεδα η τοποθέτηση ενός τόσο αγαπημένου και δημοφιλούς προσώπου στο ρόλο του «μεσολαβητή» θα αποτελούσε κίνηση-ματ και θα έδειχνε, με τον πιο γλαφυρό τρόπο, πως οι δύο λαοί δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν. 

Εδώ όμως είναι Ελλάντα (που θα έλεγε και ο έτερος φιλέλληνας Γιάτσεκ Γκμοχ). Η αχαριστία είναι εθνικό σπορ. Άσε που ο Ρεχάγκελ πάντα χάλαγε τη μανέστρα του (αριστερού η δεξιού) Ελληνάρα. 

Ο θρίαμβος του 2004 όφειλε να είναι μια αποθέωση του ελληνικού DNA. Μια συνέχεια του άθλου των Tριακοσίων (χωρίς όμως τη σφαγή του Τζέραρντ Μπάτλερ και της παρέας του στο φινάλε). Αλήθεια... Πόσο πιο όμορφο θα ήταν στη θέση του Γερμαναρά να είχε υπάρξει ένας νεαρός Έλληνας φοιτητής κάποιας προπονητικής σχολής...
Από την άλλη, οι Ταλιμπάν αυξάνονται με μαθηματική ακρίβεια.


 Ή μάλλον αποθρασύνονται καθώς πάντοτε υπήρχαν, απλώς η κρίση τούς επέτρεψε να βγουν στην επιφάνεια. Όποιος τολμήσει να αντιτεθεί στις αριστεροπατριωτικοαντμνημονιακές ιδεοληψίες τους, πρέπει να κατεδαφιστεί με λύσσα. Ειδικά αν είναι ξένος. Ειδικά αν είναι πετυχημένος.


Λάθος κάνατε λοιπόν, κερα-Μέρκελ μου. Καλύτερα να βάζατε κανέναν Φον Φούφουτεν. Γιατί ο Φον Φούφουτεν θα ήταν και άγνωστη φάτσα, οπότε τα γιαούρτια και τις μάπες θα τις έτρωγε κάποιος άλλος. Όπως ο Γερμανός πρόξενος, που τις έφαγε στη θέση του Φούχτεν (που λέει κι ο Καμμένος). 

Όπως ο γνωστός θεατρικός σκηνοθέτης που τις έφαγε στη θέση γνωστού «μνημονιακού» δημοσιογράφου. Όπως ο σκιτσογράφος εβδομαδιαίας εφημερίδας που τις έφαγε στη θέση κάποιου ανώνυμου «μπάτσου». Χμμμ... Τώρα που το σκέφτομαι, ο Φερνάντο Σάντος καλά θα κάνει να φυλάγεται..

.Γιατί απορείτε με τον Τράγκα;


Χαμός και αλαλαγμός για τη χθεσινή εκπομπή του Τράγκα με τους Χρυσαυγίτες.

Γιατί εξανίσταται ο κόσμος;

Τι περιμέναμε δηλαδή από τον Τράγκα;

Ο άνθρωπος έχει κάθε δικαίωμα και κάθε μα κάθε δίκιο να είναι οργισμένος. Εξοργισμένος. Αγανακτισμένος με τον Παπανδρέου, τους Μηχανισμούς Στήριξης και όλους τους άλλους δοσίλογους.

Έχει δίκιο να αφρίζει κάθε πρωί στο ραδιόφωνο.

Έχει δίκιο να μετατρέπεται άνετα σε εκπρόσωπο τύπου κάθε χρυσαυγίτη.

Έχει δίκιο γιατί έχασε το ψωμί του ο άνθρωπος.

Δείτε εδώ πόσα έβγαζε με τον ιδρώτα του και την ανύπαρκτη εφημερίδα ΧΩΡΑ:
Όπως έγραφε ακόμα και το antinews το 2010 «ο κ. Τράγκας επί χρόνια έκανε περιουσίες με την κρατική διαφήμιση. Χρησιμοποίησε τη Νέα Δημοκρατία και τις άκρες που είχε στο Ρουσοπουλικό σύστημα και άρμεγε την αγελάδα της κρατικής διαφήμισης με όπλο μια ανύπαρκτη εφημερίδα. 

Η Χώρα η οποία αντιπροσώπευε το 0,3% της κυκλοφορίας έπαιρνε το 6% της κρατικής διαφήμισης και φιγουράριζε πρώτη».

Για αυτό σας λέμε. Έχει κάθε δίκιο να ξεσαλώνει ο άνθρωπος και να κάνει παρέα με σαλεμένους.

.ΣΚΑΝΔΑΛΟ: Με ισόβια απειλείται ο Φωτόπουλος της ΔΕΗ!


Βαρύτατο κατηγορητήριο για την υπόθεση με τον τον Πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, κ. Νίκο Φωτόπουλο, ο οποίος κατηγορείται ότι τέλεσε το αδίκημα της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος, συνολικής ζημίας σε βάρος της ΔΕΗ Α.Ε. ποσού 10.409.880,05 ευρώ!

Παράλληλα, κατηγορείται ότι για λογαριασμό της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ ζήτησε και πήρε δάνειο 500.000,00 ευρώ το 2010 από τη ΔΕΗ Α.Ε., το οποίο όμως δεν επεστράφη ποτέ έως σήμερα, καθώς και ότι έλαβε από τη ΔΕΗ μεγάλα χρηματικά ποσά για λογαριασμό της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ 

προκειμένου να διεξάγει ταξίδια και συνέδρια (με τη συνεργασία, ταξιδιωτικών πρακτορείων, δικηγόρων), τα οποία δεν πραγματοποίησε μέχρι σήμερα. Επίσης, κατηγορείται για εικονικά τιμολόγια τα οποία εκδόθηκαν για λογαριασμό της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του Newpost.gr.

Η ποινή που προβλέπεται για τα ανωτέρω αδικήματα, είναι ισόβια κάθειρξη. Ο Φωτόπουλος ζήτησε και πήρε προθεσμία για τις 26-4-2013, προκειμένου να απολογηθεί.

Από κοινού με τον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ κατηγορούνται ότι τέλεσαν το έγκλημα της συνέργιας σε βαθμό κακουργήματος οι Ευάγγελος Μπουζούλας (πρ. Γεν. Γραμματέας ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ) και Κων/νος Κατσαρός (πρ. Ταμίας ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ).

Επίσης οι Π. Αθανασόπουλος και Αρ. Ζερβός (πρ. Διεθ. Σύμβουλοι ΔΕΗ Α.Ε), οι οποίοι απολογήθηκαν και οι οποίοι αφέθησαν ελεύθεροι με χρηματική εγγύηση 30.000,00 έκαστος.

Ανάμεσα στα άλλα που κατηγορείται ο κ. Νίκος Φωτόπουλος είναι ότι το 2010 η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ζήτησε και πήρε χρηματοδότηση από τη ΔΕΗ Α.Ε ποσό ύψους 15.000 για μελέτη που ζήτησε η Ομοσπονδία να συνταχτεί για θέματα προσωπικού (σύμφωνα με την ΕΣΣΕ 1999 Προσωπικού ΔΕΗ).

Την μελέτη φέρεται να ανέλαβε και να υπέγραψε το Δικηγορικό Γραφείο του κ. Λουκά Αποστολίδη (πρ. υφυπουργού του ΠΑΣΟΚ). Συμπτωματικά συνεργάτης του κ. Λουκά Αποστολίδη υπήρξε η κόρη του μεγαλοσυνδικαλιστή της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Ρίζου Ρίζου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, όμως προκύπτει, καθαρά ότι τα χρήματα αυτά δαπανήθηκαν για κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας και αγωγής στα αστικά δικαστήρια κατά της ΔΕΗ Α.Ε

Συνεπώς η ΔΕΗ πλήρωσε δικηγόρους για δικαστικές ενέργειες της Ομοσπονδίας προκειμένου να στραφούν κατά της ίδιας της εταιρίας.

Για την ανωτέρω ενέργεια ζημιώθηκε η ΔΕΗ Α.Ε οικονομικά 15.000 ευρώ και ηθικά καθώς πουθενά δεν προβλέπεται ότι η ίδια η εταιρία πρέπει να πληρώνει τις αμοιβές των δικηγόρων για δικαστικές ενέργειες της Ομοσπονδίας και μάλιστα κατά της εταιρίας.

Συνεπώς, με λεφτά της ΔΕΗ πλήρωναν δικηγόρους για δικαστικές ενέργειες εναντίον της!

www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.