.Σαμαράς: Ανάπτυξη από το β' εξάμηνο του 2013


Αν όλα πάνε καλά, η Ελλάδα βάζει μπρος τις μηχανές για ανάπτυξη από το β' εξάμηνο του 2013, τονίζει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε αποκλειστική συνέντευξή του στην κυπριακή εφημερίδα «Σημερινή», η οποία θα δημοσιευτεί αύριο.

Ο κ. Σαμαράς έφθασε νωρίς το βράδυ στην Κύπρο μετά από πρόσκληση της οικογένειας του τέως Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου, προκειμένου να μιλήσει αύριο στο τέταρτο ετήσιο μνημόσυνό του.

Τρέχοντα θέματα που απασχολούν την Κύπρο και την Ελλάδα, όπως το Κυπριακό και τα προγράμματα οικονομικής αναπροσαρμογής στις δύο χώρες ήταν στο επίκεντρο της συζήτησης που είχαν απόψε ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατία Δ. Χριστόφιας και ο Έλληνας πρωθυπουργός στη διάρκεια ιδιωτικού δείπνου.
          Στο πλαίσιο της επίσκεψής του, ο κ. Σαμαράς θα έχει αύριο το πρωί χωριστές συναντήσεις με τον πρόεδρο της Βουλής Γιαννάκη Ομήρου, τον Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ Άντρο Κυπριανού και τον πρόεδρο του ΔΗΚΟ Μάριο Καρογιάν.
   Το μεσημέρι, ο κ. Σαμαράς θα αναχωρήσει για το Μόναχο, όπου θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό της Βαυαρίας.

Τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου, ο Αντ. Σαμαράς θα μεταβεί στο Όσλο και θα παραστεί στην τελετή απονομής του Nobel Ειρήνης, που φέτος απονέμεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

.Χρηματικό ποσό με... κλήρωση θα κερδίζουν όσοι μαζεύουν αποδείξεις!


Σε... τυχερό παιχνίδι θα μετατρέψει τη συγκέντρωση των αποδείξεων από τους φορολογουμένους το οικονομικό επιτελείο προκειμένου να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή. 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βήματος, το υπουργείο Οικονομικών πρότεινε να θεσπιστεί κληρωτίδα τυχερών αριθμών από αποδείξεις που μαζεύουν οι καταναλωτές! Η κλήρωση θα φγίνεται ηλετρονικά ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ωστόσο το ποσό θα κερδίζει κάθε φορά ο συλλέκτης αποδείξεων δεν έχει ακόμα οριστεί. 


 Αφ´ενός θέλουν να δώσουν κίνητρο για να ζητά ο κόσμος αποδείξεις από τους ελεύθερους επαγγελματίες, μια και σήμερα, με δεδομένη τη δεινή οικονομική κατάσταση της πλειονότητας των πολιτών, το σύστημα αποδείξεων έχει ατονήσει.

Αφ´ετέρου, στοχεύουν σε αποδείξεις που αφορούν ορισμένες επαγγελματικές δραστηριότητες, στις οποίες το οικονομικό επιτελείο έχει εντοπίσει ότι υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή. 

Επίσης, η κυβέρνηση επιδιώκει να προωθήσει την φοροκάρτα - ηλεκτρονική διαδικασία καταγραφής (οπότε και θα παρακρατείται αυτόματα το ΦΠΑ).

Πάντως, και οι εκπρόσωποι των κομμάτων της συγκυβέρνησης δεν το είδαν με κακό μάτι, καθώς σύμφωνα με το Βήμα, έχουν ήδη συμφωνήσει με την ιδέα. 

.Μπερλουσκόνι: Γυρίζω για να νικήσω


Την πρόθεσή του να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την πρωθυπουργία ανακοίνωσε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι, δύο ημέρες αφού το κόμμα του, "Λαός της Ελευθερίας", απέσυρε την υποστήριξή του στην κυβέρνηση του πρωθυπουργού Μάριο Μόντι.

«Παίρνω μέρος στο ματς για να κερδίσω, όχι για να πετύχω απλώς μια καλή επίδοση», δήλωσε ο Καβαλιέρε από το Μιλάνο.

«Επιδείξαμε μεγάλο αίσθημα  ευθύνης και επί ένα χρόνο στηρίξαμε αυτή την κυβέρνηση τεχνοκρατών. Προσπαθήσαμε να διορθώσουμε τα μέτρα που δεν μας έπειθαν και επαναλαμβάναμε συνεχώς ότι η πολιτική λιτότητας σε μια οικονομία που δεν αναπτύσσεται προκαλεί ζημιές. Ζημιές που τελικώς έγιναν», τόνισε ο Μπερλουσκόνι αναφερόμενος στη διακυβέρνηση της χώρας από τον Μάριο Μόντι.

Ο επικεφαλής του κεντροαριστερού Δημοκρατικού Κόμματος Πιερλουίτζι Μπερσάνι  χαρακτήρισε «ανεύθυνη» τη στάση του Μπερλουσκόνι και την απόφαση να  αποχωρήσει το κόμμα Λαός της Ελευθερίας από την κυβερνητική πλειοψηφία.

«Πιστεύω ότι δεν θα καταστραφούν όσα καλά πράγματα κάναμε, με στόχο την προάσπιση της δημόσιας οικονομίας μας», δήλωσε ο Ιταλός πρωθυπουργός, Μάριο Μόντι.

Σύμφωνα με τους σχολιαστές, η πιθανότερη ημερομηνία για τη διάλυση της βουλής και της γερουσίας της Ρώμης είναι η 15η Ιανουαρίου, ενώ οι βουλευτικές εκλογές πρόκειται να διεξαχθούν, κατά πάσα πιθανότητα, στις 10 Μαρτίου του 2013.

.Ευ. Βενιζέλος: Η Ελλάδα θα πάρει τη δόση και το φορολογικό νομοσχέδιο θα ψηφιστεί


Το φορολογικό νομοσχέδιο θα ψηφιστεί, διότι έχουν συμφωνήσει τα τρία κόμματα στα βασικά σημεία και μένουν κάποια λίγα για συζήτηση, η επαναγορά ομολόγων θα ολοκληρωθεί με επιτυχία, η Ελλάδα θα πάρει τη δόση και τις επόμενες εβδομάδες θα φανεί η διαφορά καθώς θα πέσει χρήμα στην αγορά, επισήμανε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, κατά την ομιλία του στην κοινή συνεδρίαση των Οργανωτικών Επιτροπών Συνεδρίου (ΝΟΕΣ) Α΄και Β΄Θεσσαλονίκης.

 «Η Ελλάδα βρίσκεται σε ναρκοπέδιο, αλλά δεν υπάρχει και καλύτερη λύση», είπε ο κ. Βενιζέλος και κατηγόρησε την αντιπολίτευση πως λέει ψέματα και κρύβει την αλήθεια όταν υποστηρίζει ότι υπάρχει και άλλη λύση. 

Εφερε, μάλιστα, ως παράδειγμα την Κύπρο, λέγοντας ότι δεν κατάφερε να βρει κεφάλαια από την Κίνα, τη Ρωσία και αλλού. Απευθυνόμενος στα κόμματα της αντιπολίτευσης-και κυρίως τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α-
τόνισε πως όποιος δίνει υποσχέσεις για επάνοδο στο παρελθόν ή λύση χωρίς θυσίες και περικοπές, θα τις βρει μπροστά του, 
διότι ο λαός «θα του ζητήσει τα ρέστα» αργότερα. Ακόμα και στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ υπήρχαν και υπάρχουν και σήμερα κάποιοι που πιστεύουν ότι υπάρχει άλλη λύση, όμως κανείς τους δεν πρότεινε κάτι διαφορετικό, παρατήρησε.

.Στην τελική ευθεία το φορολογικό


Βελτιωμένο όσον αφορά τα πολυτεκνικά επιδόματα, το τέλος επιτηδεύματος για τους μισθωτούς με μπλοκάκι, καθώς και για τους νέους ελεύθερους επαγγελματίες, το φορολογικό νομοσχέδιο, σύμφωνα με τις αλλαγές που αποφασίσθηκαν στη χθεσινή συνάντηση του υπουργού Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρα και των εκπροσώπων των κομμάτων που συγκροτούν την κυβέρνηση.

Μεταξύ άλλων, το πολυτεκνικό επίδομα θα αυξηθεί από τα 450 ευρώ στα 500 ευρώ, για κάθε παιδί μετά τα τρία. 

Οι μισθωτοί με μπλοκ παροχής υπηρεσιών, με εξαρτημένη εργασία, από το 2013 θα εξαιρεθούν από την καταβολή του τέλους επιτηδεύματος και θα φορολογούνται, με βάση την κλίμακα φορολογίας εισοδήματος.

Οι νέοι ελεύθεροι επαγγελματίες για τα τρία πρώτα χρόνια, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, θα φορολογούνται για τα πρώτα 10.000 ευρώ εισόδημα με συντελεστή 13%. 

Όλα τα εισοδήματα των φορολογούμενων θα μπαίνουν στην φορολογική κλίμακα, ακόμη και αυτά που ήδη έχουν φορολογηθεί, όπως οι τόκοι.

.«Θα ανακτήσουμε την αξιοπιστία μας πολιτικά και οικονομικά»


«Έρχομαι ως φίλος», δηλώνει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του, στην εφημερίδα Muenchner Merkur, ενόψει της επίσκεψής του στην Βαυαρία και της συνάντησής του με τον Χορστ Ζεεχόφερ, πρωθυπουργό του κρατιδίου και πρόεδρο των Γερμανών Χριστιανοκοινωνιστών (CDU). 

Ο κ. Σαμαράς προβλέπει αρχή της ανάκαμψης από το τέλος του 2013, διαβεβαιώνει για την εφαρμογή των συμφωνηθέντων, ενώ τονίζει ότι «σαφής στόχος μας είναι να αποτρέψουμε τη χρεοκοπία. Θέλουμε ως κράτος να ανακτήσουμε την αξιοπιστία μας - πολιτικά και οικονομικά». 

«Αναξιόπιστο» και «επικίνδυνο» χαρακτήρισε τον πρωθυπουργό ο ΣΥΡΙΖΑ, σχολιάζοντας τη συνέντευξη του Αντ. Σαμαρά, εκτιμώντας, παράλληλα, ότι «δεν αργεί η στιγμή που θα φύγει».

 Επικίνδυνο  είναι  να υπονομεύεις τη χώρα σου όταν προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου απαντώντας στον ΣΥΡΙΖΑ, προσθέτοντας: «αναξιόπιστο είναι το συνονθύλευμα των ακραίων συνιστωσών».

.Σόιμπλε: "Κερδίζουμε περισσότερα απ' ότι μας κοστίζουν οι βοήθειες"


"Χέρι με χέρι" αποδεσμεύουμε τη βοήθεια προς την Ελλάδα παραδέχεται ο υπ. Οικονομικών της Γερμανίας Β. Σόιμπλε.
"Τα πλεονεκτήματά μας από την Νομισματική Ένωση είναι πολύ μεγαλύτερα από ό,τι μας κοστίζουν όλες οι βοήθειες", δηλώνει ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε συνέντευξη που παραχωρεί στην Bild am Sonntag. 
Σύμφωνα με αποσπάσματα που προδημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα, ο κ. Σόιμπλε υπεραμύνεται των αποφάσεων της γερμανικής Βουλής για βοήθεια προς την Ελλάδα, τονίζοντας ότι "κάνουμε καλά που στηρίζουμε την Νομισματική Ένωση", 
αλλά παραδέχεται ότι δεν μπορεί ούτε ο ίδιος να υπολογίσει πόσο θα στοιχίσει τελικά αυτή η βοήθεια στον Γερμανό φορολογούμενο.
Στην περίπτωση της Ελλάδας "πρέπει να προχωρούμε προσεκτικά", τονίζει ο Γερμανός υπουργός και προσθέτει ότι η μελλοντική εξέλιξη δεν μπορεί να προβλεφθεί με ακρίβεια, ενώ, όπως λέει, πρέπει η πίεση στην Ελλάδα για ευρείες αλλαγές να διατηρηθεί. "Για αυτό αποδεσμεύουμε την βοήθεια μόνο χέρι με χέρι", διευκρινίζει.
Ο κ. Σόιμπλε παραδέχεται ότι μόνο από την παραίτηση από έσοδα τόκων από τα ελληνικά κρατικά ομόλογα στην κρατική αναπτυξιακή Τράπεζα KfW, θα έχει η Γερμανία κάθε χρόνο λιγότερα έσοδα ύψους περίπου 130 εκατομμυρίων ευρώ. 
"Είχαμε ως τώρα έσοδα από τόκους από την Ελλάδα. Και θα είχαμε κέρδη από την ΕΚΤ από το παλιότερο πρόγραμμα της Τράπεζας για την αγορά - και ελληνικών - ομολόγων", τονίζει και προσθέτει ότι αυτά τα κέρδη, σύμφωνα με υπολογισμούς της ΕΚΤ, θα είναι ως το 2035 συνολικά περίπου 10 δισεκατομμύρια ευρώ. 
Αυτό σημαίνει ότι η Γερμανία, παραιτούμενη από το μερίδιό της επί αυτών των κερδών, θα χάσει περίπου 2,7 δισεκατομμύρια. Το συνολικό κόστος για την βοήθεια είναι ωστόσο ακόμη ασαφές, ομολογεί ο Γερμανός πολιτικός. 
"Πόσο θα κοστίσει αυτό συνολικά, δεν μπορώ ακόμη να αξιολογήσω οριστικά", δηλώνει, αλλά αναφέρει ότι "τα πλεονεκτήματα τα οποία έχουμε από την Νομισματική Ένωση είναι πολύ μεγαλύτερα από ό,τι μας κοστίζουν όλες οι βοήθειες και για αυτό κάνουμε καλά που στηρίζουμε αυτή τη Νομισματική Ένωση - ως τώρα με αρκετή επιτυχία".


www.zografiotisEDO.blogspot.com

www.zografiotisEDO.blogspot.com

ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.